3 945 377 läst ·
18 619 svar
3945k läst
18,6k svar
Dagens verktygsinköp!
En dadoklinga! (skulle jag vilja säga)
Tyvärr har den fastnat i en dansk by som heter ”Tjorring” sedan några dagar. Jag tycker det låter som att någon driver med mig. Kan danskarna ens säga det ordet?
Det var fler än jag som beställde. Någon som fått sitt kit?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tyvärr har den fastnat i en dansk by som heter ”Tjorring” sedan några dagar. Jag tycker det låter som att någon driver med mig. Kan danskarna ens säga det ordet?
Det var fler än jag som beställde. Någon som fått sitt kit?
Jag beställde också men då det var först dansk nationaldag sedan svensk går det nog några extra dagar. Mitt paket är i Kolding så det har kommit lite närmare Sverige 😜Hep skrev:
Redigerat:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack @Frustrator , det blev en framtång efter tipset här:
https://www.byggahus.se/forum/threads/blocket-tips.256452/page-259#post-6257838
Nu ska bara bänken byggas... 😂
Inte än men enligt trackingsidan så förväntas den levereras "under dagen" så det kan ju vara när som helst...nanowire skrev:
Edit: Nu kom en avisering att jag har ett paket från GLS Import som skickats med Schenker att hämta på utlämningsställe någon kilometer bort. Jag kan hämta först imorgon så jag får se då vad det är som kommit. Tidigare mail om transport vad DSV så jag blev lite förvånad, men läser man på nätet så ska DSV och Schenker gå ihop. (vilket jag missat)
Redigerat:
Just hämtat mitt och lagt på hyllan. Verkar som att borde packa upp och inventera. Återkommer.nanowire skrev:
Edit:
Ja, det blev ju skit. Jag fick allt utom shimsen, vilket gör att "setet" nu bara är ett 6 mm brett sågblad. Lite klent. Jag mailade en bild på vad jag fick med och frågade hur de vill lösa det. De har ju det shims-setet som reservdel, men det är slut i lager. Fast skit samma hur de gör. Jag återkommer om de svarar.
Redigerat:
Bra att veta. Inte haft tid att skriva ännu men ska få iväg ett mail jag med.Hep skrev:
Just hämtat mitt och lagt på hyllan. Verkar som att borde packa upp och inventera. Återkommer.
Edit:
Ja, det blev ju skit. Jag fick allt utom shimsen, vilket gör att "setet" nu bara är ett 6 mm brett sågblad. Lite klent. Jag mailade en bild på vad jag fick med och frågade hur de vill lösa det. De har ju det shims-setet som reservdel, men det är slut i lager. Fast skit samma hur de gör. Jag återkommer om de svarar.
DSV har köpt Schenker. En rejäl affär 😉T Testarn skrev:Inte än men enligt trackingsidan så förväntas den levereras "under dagen" så det kan ju vara när som helst...
Edit: Nu kom en avisering att jag har ett paket från GLS Import som skickats med Schenker att hämta på utlämningsställe någon kilometer bort. Jag kan hämta först imorgon så jag får se då vad det är som kommit. Tidigare mail om transport vad DSV så jag blev lite förvånad, men läser man på nätet så ska DSV och Schenker gå ihop. (vilket jag missat)
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 182 inlägg
