Okej, har förstått det. Får väl ta det lite lugnt med de här vedtankarna tills jag har möjlighet att köpa en riktigt bra anläggning. Skall mäta lite mer i källaren också så att man vet hur stor tank man egentligen kan ta in.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.