Aha, nu är jag med. Kom fram till att det inte gick att söka i .pdf'en 
Sprättade nyss upp kartongen och tog in produktlistan eller vad det heter..
Det blev art. nr. 9573909, 9573914 och 9573920 på samma sida.
Och så blev det snabbmontagesats 9572185, 9572182 och 9572183.
Jag sa bara hur jag ville koppla så fick rörisen beställa vad jag behövde hehe, får se hur det går sen när det ska dit, om det fattas något eller om man skulle ha beställt något annorlunda
Sprättade nyss upp kartongen och tog in produktlistan eller vad det heter..
Det blev art. nr. 9573909, 9573914 och 9573920 på samma sida.
Och så blev det snabbmontagesats 9572185, 9572182 och 9572183.
Jag sa bara hur jag ville koppla så fick rörisen beställa vad jag behövde hehe, får se hur det går sen när det ska dit, om det fattas något eller om man skulle ha beställt något annorlunda
Lite uppdatering 
Nu har jag fått dit en radiator helt komplett, och en som det bara är rördragning kvar på. Har dock inte fått någon faktura än...
Fick bara raka termostatventiler, så jag måste byta. Skulle ju varit den där avig-ventilen
Annars ser det ju inte klokt ut, med termostaten rakt ut eller uppåt...
Boan:
Jag köper gärna ett verktyg av dig, då jag antagligen kommer att behöva ett dylikt
Nu har jag fått dit en radiator helt komplett, och en som det bara är rördragning kvar på. Har dock inte fått någon faktura än...
Fick bara raka termostatventiler, så jag måste byta. Skulle ju varit den där avig-ventilen
Boan:
Jag köper gärna ett verktyg av dig, då jag antagligen kommer att behöva ett dylikt
kanon. skicka mig ett privat mess med lite adress och så, det väger inte mycket utan skickas i brev.
roligt att det gått bra!
fickockså lite lurigt med kopplen, vill man ha andra termostater går det ju bra med annat märke på avig-ventilen, eller ha en böj.
det är dock lite lurigt med gängorna, manska kolla noga. den i radiatorn är ju standard.
roligt att det gått bra!
fickockså lite lurigt med kopplen, vill man ha andra termostater går det ju bra med annat märke på avig-ventilen, eller ha en böj.
det är dock lite lurigt med gängorna, manska kolla noga. den i radiatorn är ju standard.
Klicka här för att svara