Farstatjej90
W whak skrev:
Hur långt är ett snöre ?
Jag tolkar detta som att det är mycket dyrare än mitt förslag.
 
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Jag tolkar detta som att det är mycket dyrare än mitt förslag.
Man får många lysrör för 299 kr
 
Har man riktiga armaturer så köper man naturligtvis led-rör till dom istället. Köpte nyligen 25st 60cm och 25st 120cm rör för att byta i garaget. 1900:- kostade dom hem till dörren. Då är det inte de billigaste rören som fanns heller.
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Farstatjej90
W whak skrev:
Man får många lysrör för 299 kr
Är det inte lättare för dig att bara skriva det du tänker och dela med dig av vad det nu är du går och klurar på än att snacka om snören och allt vad du håller på med?

Tråden handlar om lysrör till garage...
 
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Är det inte lättare för dig att bara skriva det du tänker och dela med dig av vad det nu är du går och klurar på än att snacka om snören och allt vad du håller på med?

Tråden handlar om lysrör till garage...
Jo men sedan kommer det någon från Farsta och dillar om jula lampor
 
Farstatjej90
W whak skrev:
Jo men sedan kommer det någon från Farsta och dillar om jula lampor
Om du hade hållit dig till trådens ämne och skrivit ut det du påstår dig veta hade nog fler tyckt att dina inlägg var meningsfulla.
 
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Om du hade hållit dig till trådens ämne och skrivit ut det du påstår dig veta hade nog fler tyckt att dina inlägg var meningsfulla.
Det gjorde jag i inlägg #22 jag vet inte vad du vill tjafsa om.
 
Farstatjej90
W whak skrev:
Det gjorde jag i inlägg #22 jag vet inte vad du vill tjafsa om.
Är det ditt inlägg om snören? För det har inte med lysrör att göra ...
 
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Är det ditt inlägg om snören? För det har inte med lysrör att göra ...
Om du vill larva dig mer så är det bara att skriva pm, jag lämnar denna ot diskussion
 
Farstatjej90
W whak skrev:
Om du vill larva dig mer så är det bara att skriva pm, jag lämnar denna ot diskussion
Om du ångrar dig och vill skriva om ämnet i tråden så är det bara att citera mig!
 
  • Gilla
whak
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.