A adde_hjelm skrev:
Verkar finnas olika hyllbärare från Elfa med olika mått. Du råkar inte veta vilket artikelnummer som har rätt cc mått på hakarna? Eller är det bara totallängden som skiljer och cc måttet på hakarna är alltid samma?
Den jag delade tidigare från Bauhaus verkar ha det ccmåttet du har.Ahlsell har angivet detta.
https://www.ahlsell.se/10/byggsorti...forvaringskorgar-och-backar/221562x-5aa89dc2/

Kan meddela att dom
T Tompafix skrev:
Den jag delade tidigare från Bauhaus verkar ha det ccmåttet du har.Ahlsell har angivet detta.
[länk]
Kan meddela att dom passade utmärkt
Om man vill ha extra galgstång i garderoben, du råkar inte veta vart det finns fästen för det?

A adde_hjelm skrev:
Kan meddela att dom

Kan meddela att dom passade utmärkt
Om man vill ha extra galgstång i garderoben, du råkar inte veta vart det finns fästen för det?
Kul att höra :rofl: Tyvärr inte hittat fästen för det. Jag kompletterade med stänger från ikea. Körde med skruven som följde med och körde med monteringslim först bakom fästet. Sitter mkt bra trots bara vinterjackor på den.

Hej! Har samma glidskenor i mina skåp. Ni har möjligtvis inte hittat trådbackar eller trådhyllor som passar? Funkar det med standard 527x527 mm? Skåpets bredd är ca 555 mm och ca 570 djupt.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.