Nej. Kommunalt vatten.
 
Märkligt med grus i ledningarna i så fall. Hade du något smutsfilter i den gamla blandaren? Det borde ju varit igensatt om det finns grus i ledningarna.
 
D Dublin skrev:
Märkligt med grus i ledningarna i så fall. Hade du något smutsfilter i den gamla blandaren? Det borde ju varit igensatt om det finns grus i ledningarna.
Tror jag får ta hit en rörmokare som kollar på det hela. Tack för hjälpen iallafall. Uppskattas.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.