176 789 läst ·
1 361 svar
177k läst
1,4k svar
Byggahus lanserar iPhone och Android app
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 394 inlägg
Jag tror jag och Per eventuellt står på olika sidor om det där snedstrecket 
Administrator
· Skåne
· 6 701 inlägg
Ja, lite så är det. Först ville jag att man själv skulle kunna ställa in frekvensen (hur ofta) man får olika notiser. Men då blir det ganska komplicerat för de allra flesta och risken för att det bara är några få som använder det är stor. Sedan finns det en risk att inställningarna man gör i appen kommer i konflikt med inställningarna som man har i mobilen och därför kan det vara smart att bara ha inställningarna för en och samma sak på ett ställe.
I IOS kan man tidsstyra detta under "inställningar/Stör ej". Min lur är knäpptyst 22:00-07:00 om ingen "Favorit" ringer. Går säkert att göra något liknande på Android.Per Eskilsson skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 701 inlägg
Tack Alfredo, Nu har jag också schemalagt "Stör ej", fast mellan 23:00 och 07:00.
Är det problem att lägga in bilder? Får inte upp rutan klistra in?
Verkar vara beroende på bild. En vanlig bild från kameran funkar, men inte en panoramabild från kameran.
Verkar vara beroende på bild. En vanlig bild från kameran funkar, men inte en panoramabild från kameran.
Redigerat:
Administrator
· Skåne
· 6 701 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 701 inlägg
Panoramabilden kan jag se (när jag klickar på den) men men inte skärmdumpen eftersom den har ändelsen .PNG.
På min androidmobil fungerar inte smiley-funktionen.
När jag skriver texten går det alldeles utmärkt att lägga in en smiley. Men när jag skickat/sparat inlägget så är smileyn borta.
Enda sättet att få in en smiley är att använda tangentbordet och skriva ;, :, ) osv
När jag skriver texten går det alldeles utmärkt att lägga in en smiley. Men när jag skickat/sparat inlägget så är smileyn borta.
Enda sättet att få in en smiley är att använda tangentbordet och skriva ;, :, ) osv