Hmm. Nu har jag börjat se problemet när jag t ex svarar eller citerar en tråd att skicka svar knappen är nästan gömd igen. iOS 9.3.1

De annonser som roterar går ej att "scrolla" förbi genom att sätta fingret på och dra uppåt, blir ganska omständigt om annonsen täcker stor del av skärmen iPhone5 o senaste iOS

• Gilla
Per Eskilsson och 2 till
  • Laddar…
Ja, Qvesarums Byggnadsvård och Nordsjös annons är så. Ska ta tag i detta imorgon.

Eftersom det inte gick (eller var svårt) att scrolla förbi Qvesarums Byggnadsvård och Nordsjös annonser i mobilen så är de nu borttagna i mobilen.

• Gilla
dyckert06 och 1 till
  • Laddar…
Mattias_Jo1 skrev:
Hmm. Nu har jag börjat se problemet när jag t ex svarar eller citerar en tråd att skicka svar knappen är nästan gömd igen. iOS 9.3.1
Problemet med att "Skicka svar"-knappen hamnar bakom "toolbaren" dyker upp i appen ibland. Vi kommer att lägga till mer padding under "Skicka svar"-knappen så att felet inte uppstår. Felet kommer vara åtgärdat imorgon.

• Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
En mycket irriterande sak är att redigeringsfunktionen funkar väldigt dåligt i skrivrutan på en iphone. Dvs när man skall klicka och hålla kvar för att få fram en flyttbar prompt. Det blir något fokusproblem mellan skrivrutan och resten av appen tolkar jag det som.

I
Nordsjös annons fungerar fortfarande ej att scrolla förbi för mig. Android appen.

Nordsjös annons är nu nedtagen i mobilen.

Sökfunktionen i appen fungerar ej för mig. Blir bara en helvit sida och sen hoppar den tillbaka till senaste inläggen.

@dof, vilken telefon, OS & ver på app?

Funkar för mig, iPhone 6, iOS 10.0.2, Bh ver 2.7.

Funkar för mig också. Både appen och mobilsajten. Jag kör också iphone. Testa radera appen och installera om den. Berätta gärna hur du gör när du söker (från vilken sida) eftersom sökfunktionen är uppbyggd på lite olika sätt på olika sidor.

Hmm nu fungerar det helt plötsligt. Använde sökfunktionen som är längst upp i appen, spelade ingen roll vilken sida jag var på.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Samma sak nu igen. Sökte från sidan med senaste inläggen. Samsung xcover 3

Skärmdump från Samsung Xcover 3 visar problem med tom skärm när du söker från den senaste inläggsidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Så här blir det.

En grej som jag tycker är väldigt irriterande i appen är att bevakningen av en tråd man följer försvinner om man svara/skriver i tråden. Finns det en anledning till att det är så eller är det en bugg i maskineriet?

Det kan beror på vad du har för inställningar för "Förinställt bevakningsläge för diskussioner".
Ser att du har "Bevaka ej" så jag ändrar det till "Bevaka" nu. Jag är inte helt säker på att detta är orsaken men kolla gärna om det blir bättre från och med efter jag ändrat.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.