176 789 läst ·
1 361 svar
177k läst
1,4k svar
Byggahus lanserar iPhone och Android app
Jag har också vissa problem med att ladda upp bilder.
När jag i appen (Android) väljer "Ladda upp bild/video" så kan jag välja mellan alternativen "Kamera", "Videokamera" och "Dokument". Väljer jag "Kamera" så fungerar det ibland, bilden laddas upp direkt när den tagits som förväntat. Men ibland händer ingenting alls när jag tagit bilden. När jag fotograferat så kommer jag bara tillbaka till inläggs editorn igen och ingen bild har laddats upp.
Om jag däremot först tar bilden och sedan väljer "Dokument" så har bilderna hittills laddats upp utan problem.
När jag i appen (Android) väljer "Ladda upp bild/video" så kan jag välja mellan alternativen "Kamera", "Videokamera" och "Dokument". Väljer jag "Kamera" så fungerar det ibland, bilden laddas upp direkt när den tagits som förväntat. Men ibland händer ingenting alls när jag tagit bilden. När jag fotograferat så kommer jag bara tillbaka till inläggs editorn igen och ingen bild har laddats upp.
Om jag däremot först tar bilden och sedan väljer "Dokument" så har bilderna hittills laddats upp utan problem.
Just det, den egenskapen hade jag också tänkt att fråga om. Klickar man på en extern länk i appen så får man direkt upp en blank sida men sedan så tar det en bra stund innan den externa sidan laddas. Den inbyggda webbläsaren verkar extremt långsam i detta fallet.dof skrev:
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 816 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 816 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 701 inlägg
När man väljer att bevaka så får man alltid upp ett val där alternativet att få mail vid händelse är förvalt.
Är det Bara jag eller vill folk fortfarande få aviseringar via mail?
Går det att få förvalet ej mail
Är det Bara jag eller vill folk fortfarande få aviseringar via mail?
Går det att få förvalet ej mail
Administrator
· Skåne
· 6 701 inlägg
Det går inte för tillfället men det hade varit bra om man kunde ska en option för det.D09 skrev:
För mig så hamnar jag längst upp på sidan oberoende om jag går in i någon tråd (även om jag går från ”Notiser”, då man ska hamna på första olästa) eller backar tillbaka till alla trådar.
iPhone 6, iOS 11.4.1, senaste appen.
iPhone 6, iOS 11.4.1, senaste appen.