Hemmakatten
Nej, använder de på tangentbordet.

Nu när jag använde byggahussmileyn fungerar det. :)

Märkligt, eftersom jag alltid (tror jag) använt tangentbordet.

Tack för hjälpen! :D

hsd
Det funkar inte

:):D:crysmile: Från meny listen
från tangentbordet

Edit: ok så blev det.. bra att veta, men har också för mig att det funkat..

Jag har också vissa problem med att ladda upp bilder.

När jag i appen (Android) väljer "Ladda upp bild/video" så kan jag välja mellan alternativen "Kamera", "Videokamera" och "Dokument". Väljer jag "Kamera" så fungerar det ibland, bilden laddas upp direkt när den tagits som förväntat. Men ibland händer ingenting alls när jag tagit bilden. När jag fotograferat så kommer jag bara tillbaka till inläggs editorn igen och ingen bild har laddats upp.

Om jag däremot först tar bilden och sedan väljer "Dokument" så har bilderna hittills laddats upp utan problem.

Pågår det någon felsökning med varför det tar så lång tid att öppna externa länkar i appen? Vill minnas att det har diskuterats tidigare.

dof dof skrev:
Pågår det någon felsökning med varför det tar så lång tid att öppna externa länkar i appen? Vill minnas att det har diskuterats tidigare.
Just det, den egenskapen hade jag också tänkt att fråga om. Klickar man på en extern länk i appen så får man direkt upp en blank sida men sedan så tar det en bra stund innan den externa sidan laddas. Den inbyggda webbläsaren verkar extremt långsam i detta fallet.

hsd
dof dof skrev:
Jag använder gamla appen, där kommer länkarna upp direkt

Efter ett par års uppehåll härifrån pga att ni blockade Tapatalk måste jag säga att er app nu är rätt ok.

hsd
Jomenvisst, Byggahusappen funkar tom. bättre än tapatalk
Bra jobbat(y)

Tack @bobas och @hsd
Vi jobbar just nu med en uppdatering av appen som vi hoppas kunna släppa nästa eller nästnästa vecka.

• Gilla
D09
  • Laddar…
D09
När man väljer att bevaka så får man alltid upp ett val där alternativet att få mail vid händelse är förvalt.

Är det Bara jag eller vill folk fortfarande få aviseringar via mail?

Går det att få förvalet ej mail :)

• Gilla
JanneJanne123 och 1 till
  • Laddar…
D09 D09 skrev:
Jag vill i alla fall det.

• Gilla
jnse och 1 till
  • Laddar…
D09 D09 skrev:
När man väljer att bevaka så får man alltid upp ett val där alternativet att få mail vid händelse är förvalt.

Går det att få förvalet ej mail :)
Det går inte för tillfället men det hade varit bra om man kunde ska en option för det.

• Gilla
Dheri och 1 till
  • Laddar…
Nytt problem. Om jag går in och läser en tråd och sedan backar tillbaka hamnar jag högst upp på sidan. Började för några dagar sedan.

För mig så hamnar jag längst upp på sidan oberoende om jag går in i någon tråd (även om jag går från ”Notiser”, då man ska hamna på första olästa) eller backar tillbaka till alla trådar.

iPhone 6, iOS 11.4.1, senaste appen.

• Gilla
elpaco
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.