39 504 läst ·
413 svar
40k läst
413 svar
Byggahus bilvårdstråd
Jaha, skruvat under kvällen utan att förstå vad man gjort 😚
Rostvatten vid uppstart och ingen start av värmaren trodde jag betydde spräckt värmeslinga, men trycksatte med flera bar utan läckage
Slingan står på "sten", flamskydd?
Det positiva var väl att slippa en räkning på 7-8.000kr på ny slinga
När den sen var ihop och jag starta den hoppade brännaren igång utan problem 🤷♂️
När jag sen sprutade vatten för att se om den värmde vattnet gnällde den på bränslebrist, kan det varit så enkelt att soppamätaren hängt sig? :O Förklarar dock inte smutsvattnet...
Verkar fungera nu efter tankning 😂 😚
Rostvatten vid uppstart och ingen start av värmaren trodde jag betydde spräckt värmeslinga, men trycksatte med flera bar utan läckage
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Slingan står på "sten", flamskydd?
Logga in
Skapa konto
Det positiva var väl att slippa en räkning på 7-8.000kr på ny slinga
Logga in
Skapa konto
När den sen var ihop och jag starta den hoppade brännaren igång utan problem 🤷♂️
När jag sen sprutade vatten för att se om den värmde vattnet gnällde den på bränslebrist, kan det varit så enkelt att soppamätaren hängt sig? :O Förklarar dock inte smutsvattnet...
Verkar fungera nu efter tankning 😂 😚
Renoverare
· Värmland
· 1 175 inlägg
Efter 3 veckor utan tvätt å idag blev de en , Rw’s alkaliska i foam och flygrost på fälg , sen keramiska schampo i hink med tvätt handske så se den ny ut nästan ,, tyckte ändå att bilen har hållit sig ren och ingen fastgrodd bös direkt , bild får komma imorgon då de är mörkt nu
Det blev mycket roligare och smidigare med skumlansen tyckte jag, har varit konsekvent med en gång i veckan sen inköpet 😂
Förhoppningsvis har jag skapat mig en rutin för nu kommer nya bilen om bara lite drygt en vecka.
Förhoppningsvis har jag skapat mig en rutin för nu kommer nya bilen om bara lite drygt en vecka.
Allvetare
· Västra Götaland
· 11 953 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 358 inlägg
Jag sneglar på att köpa Lidls textilvårdsmaskin, men inser att den inte har ånga, klarar man sig utan ånga? 🤔
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 358 inlägg
https://www.lidl.se/p/parkside-textilvaardsmaskin/p10036359B Björn—72 skrev:
Den jag körde på min förra textilklädsel hade ingen ånga och det blev till 98% bra, kanske hade blivit 100 med ånga, vem vet. Det var en pickup med kraftigt nedsmutsade ljusgråa säten fram, vattnet fick bytas många gånger då det blev svart nästan direkt i början. Sen kom jag på den briljanta iden att montera stolsvärme och tog av klädseln så det arbetet var ju lite ogjort...13th Marine skrev: