Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Detta är väl rökgasfläkten
Någon som har sprängskiss på den?
Sitter väl en motor på utsidan, sedan en axel till skovlarna insida röret, men hur sitter den fast?
Ha ha när sotarn var här så tappade vi ner muttern till sotarluckan där..
Tur man har bilmeckarmagneter som kunde fiska upp den.
Ahh..
Mälarcharks smégrillare är fina, men dom kan du förmodligen inte handla där nere..
Vet ej om golvvärmen men har för mig max 35 grader eller nåt sånt, man ska ju inte bränna fötterna heller. Vid klinkers är det lite besvärligare då man måste smyga upp tempen i materialet för att det inte ska spricka!
Fick tag på en sprängskiss, den sitter bara med 6 muttrar, sen är det bara att ta loss Alu paketet samt packningen så kommer fläktblad och allt utD09 skrev:
Har ca 35 cm mellanrum mellan panna och vägg och det räckte gott för att få loss det
Ha ha ett omvänt problem
Hur får man ner värmen i huset
Har minskat värmekurvan från 1,0 till 0,8
Har sänkt värmen från 22 till 20
Har 24,7 grader inne... Vilket iofs är jäkligt gött he he
Är det värmespridningen från pannrummet som spökar?
Dvd mer isolering?
Eller ska man ställa in avbrott under t ex dagtid?
Strypa fördelarna?
Minska max temp på vattnet ut?
Tycker att inomhusgivaren borde strypa när det blir för varmt
Hur får man ner värmen i huset
Har minskat värmekurvan från 1,0 till 0,8
Har sänkt värmen från 22 till 20
Har 24,7 grader inne... Vilket iofs är jäkligt gött he he
Är det värmespridningen från pannrummet som spökar?
Dvd mer isolering?
Eller ska man ställa in avbrott under t ex dagtid?
Strypa fördelarna?
Minska max temp på vattnet ut?
Tycker att inomhusgivaren borde strypa när det blir för varmt

