Kapfäste för vinkelslip?

:thinking:Det här var ju en spännande tråd, kan man få beställa en likadan cykelkärran av dig?? Bor i Göteborg .

Kanske det kanske! Jag har köpt en metallbandsåg som står och stampar otåligt i källaren :) Fast det blir nog en slant. Om du bor nära Askim kan du komma och testa denna.

A arasmus skrev:
Fast det blir både billigare och enklare att köpa typ en sån här [länk] och bygga på en låda. Om man inte skall köra tunga saker så finns det massa billiga alternativ också.
Hej! Ja, tänkte att man kunde komma undan billigare om man köpte den av dig. Behöver just en rejäl sak för att bära tunga grejer. Vad skulle du ta för att bygga en?

A Alex Alex Alex skrev:
Hej! Ja, tänkte att man kunde komma undan billigare om man köpte den av dig. Behöver just en rejäl sak för att bära tunga grejer. Vad skulle du ta för att bygga en?
Cykelhjul är sällan optimala för "tunga grejer"..

A Alex Alex Alex skrev:
Tja, kanske 10 000. Bara materialet kostade 3000 (finns en beräkning några poster tillbaka). Så du kan säkert hitta något färdigt billigare :)

Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Cykelhjul är sällan optimala för "tunga grejer"..
Det finns ju tungt och tungt, men jag kör 100 kg på denna utan problem. Mer än så vill man nog inte ändå. Har rivit ut två badrum, alla golv, altan och massa annat och kört till tippen (och sen kört hem nytt). Kinakärran jag hade innan gick sönder bara jag hade storhandlat, så denna funkar bättre iaf :)

• Gilla
_peterpantless_ och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.