Hej! Jag har en trapp som står på stenplattor, med stegen på en 17 cm regel. Det ligger 2 st 28x120 på varje steg.
Jag ska bygga en ca 3x2,4 trall som i sin tur ska gå ihop med trappen, som också är 2,4 bred. Jag behöver tips och hjälp om hur jag ska få det snyggt.
Just nu tycker jag mellanrummet mellan trallen på trappen är för stort, och vill att det ska flyta ihop med den nya trallen utan att det blir stor diff i gliporna mellan det nya och det gamla.
Hur hade ni gjort för att det ska bli fint?
Jag ska bygga en ca 3x2,4 trall som i sin tur ska gå ihop med trappen, som också är 2,4 bred. Jag behöver tips och hjälp om hur jag ska få det snyggt.
Just nu tycker jag mellanrummet mellan trallen på trappen är för stort, och vill att det ska flyta ihop med den nya trallen utan att det blir stor diff i gliporna mellan det nya och det gamla.
Hur hade ni gjort för att det ska bli fint?
Klicka här för att svara
