P Plupp 137805 #61 Anonym 4 mar 2023 16:01 Plupp 137805 Anonym 4 mar 2023 16:01 #61 N Niklas86 skrev: Om man lossar spolpumpen så antar jag att växlaren sitter (mellan pump och spolrörsfäste i botten) händer det att det bara är lite skit ex papper som man kan rensa bort? en glasbit har jag varit med om och den syns då uppifrån när man tagit bor röret till övre spolarmen
N Niklas86 skrev: Om man lossar spolpumpen så antar jag att växlaren sitter (mellan pump och spolrörsfäste i botten) händer det att det bara är lite skit ex papper som man kan rensa bort? en glasbit har jag varit med om och den syns då uppifrån när man tagit bor röret till övre spolarmen