P
N Niklas86 skrev:
Om man lossar spolpumpen så antar jag att växlaren sitter (mellan pump och spolrörsfäste i botten)

händer det att det bara är lite skit ex papper som man kan rensa bort?
en glasbit har jag varit med om och den syns då uppifrån när man tagit bor röret till övre spolarmen
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.