Status
Inte öppen för fler kommentarer.
P
M Markarbetaren skrev:
Jag är/var lite tveäggad till Trump. Gillade att han rörde om, sa vad han tyckte o tänkte, om än lite väl lågbegåvat och plumpt emellanåt. Tyvärr blev väl efterspelet med Capitolium och valfuskpåståendet det som sänkte hans person lägre än glocalnet.

Men frågan är hur länge Biden klarar att sitta kvar, han verkar ju ha lite problem med hjärnkontoret mellan varven.
Biden är inte dit vald som stöttad kandidat till president platsen utan anledning...
Det finns värre fiskar som vill ta över...
Och skulle hans tillstånd försämras så är vägen fri...

M
Maskintok skrev:
Biden är inte dit vald som stöttad kandidat till president platsen utan anledning...
Det finns värre fiskar som vill ta över...
Och skulle hans tillstånd försämras så är vägen fri...
Jag är inte så påläst men hon som är vicepresident verkar ”käck” av det lilla jag sett.

P
M Markarbetaren skrev:
Jag är inte så påläst men hon som är vicepresident verkar ”käck” av det lilla jag sett.
kamala Harris.
Jodå..
Vissa trodde att hon skulle skicka gubben ut från helikoptern;)
Men hon är bara en bricka i spelet..

Är det Bilderberggruppen, frimurarna eller kort och gott judarna som styr egentligen?

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Nafs nafs och 9 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Är det Bilderberggruppen, frimurarna eller kort och gott judarna som styr egentligen?
Jag sätter en guldkrona på att det är Xi Jinping!

• Gilla
  • Haha
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
R
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Det är förstås rymdödlorna. Försök hänga med ;)

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
P
Maskintok skrev:
Nä jag insåg igen att du knappt läst vad som blivit skrivet sedan tidigare...
Jag har läst hela tråden noggrant från början.
Att bränslepriserna har gått upp i Sverige beror på något som USA har gjort är helt enkelt inte sant. Du har inte lyckats ge något stöd alls till den tesen.

Redigerat:
  • Gilla
TRJBerg och 1 till
  • Laddar…
P
Maskintok skrev:
oj oj va fel du har..
Men inget konstigt när man inte läser..
Du ursäktar ju Putin i inlägg #230. Det är pga Putins brutala krig i Ukraina som vi har rekordhöga bränslepriser i Sverige men du hittar på flera andra anledningar som skulle vara orsaken.

Lenin hade väldigt mycket rätt i en sak.

• Gilla
TRJBerg och 1 till
  • Laddar…
P
Maskintok skrev:
Nä inte alls..
Det är lika illa..
vilket man borde ha förstått vid det här laget..
Sluta krigshetsa!

• Gilla
paralun
  • Laddar…
P
Rkarlsson skrev:
Vårt statliga bolag drar inte inte kulor på varor de köpt? Nu ger de väl en spotsstyver för en lite imperial men kräver konsumenten på 1100.
Personligen har vi ju inte förlorat.
Men den statliga.

Det vi förlorade på riktigt var ju absolut om man ska se så långt tillbaka =)
Det där var riktigt obegripligt. Kan du konkretisera? Vad är det ni har förlorat? Pengar? Något annat?

• Gilla
TRJBerg
  • Laddar…
P
M Markarbetaren skrev:
Jag är/var lite tveäggad till Trump. Gillade att han rörde om, sa vad han tyckte o tänkte, om än lite väl lågbegåvat och plumpt emellanåt. Tyvärr blev väl efterspelet med Capitolium och valfuskpåståendet det som sänkte hans person lägre än glocalnet.
Trump anstränger sig för att verka dum eftersom han då appellerar till sina kärnväljare (de outbildade låginkomsttagarna). Det är riktigt lågt. Trump är dock inte riktigt så korkad som han framstår som. Det har märkts ibland. Han är betydligt farligare än han ser ut, men bryr sig föga om sitt land. För Trump kretsar allting runt Trump.
Men frågan är hur länge Biden klarar att sitta kvar, han verkar ju ha lite problem med hjärnkontoret mellan varven.
Biden kan ge ett lite valhänt intryck ibland med det beror till stor del på att han stammar och behöver ta lite tid på sig för att få kontroll på det.

• Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
P
P pmd skrev:
Sluta krigshetsa!
åsiktspolis.. jaha ja...

P
P pmd skrev:
Du ursäktar ju Putin i inlägg #230. Det är pga Putins brutala krig i Ukraina som vi har rekordhöga bränslepriser i Sverige men du hittar på flera andra anledningar som skulle vara orsaken.

Lenin hade väldigt mycket rätt i en sak.
Nä det är pga mp och s.
Att Putin är en bidragande orsak på marknaden är en sak, men det är och var inte Putin som införde sanktioner.

ordning och korrekt ska det vara.
väst får ta sitt ansvar för det är pga detta och MP samt S lekstuga som gett oss höga bränslepriser, samt energipriser...

• Arg
RoAd
  • Laddar…
P
P pmd skrev:
Jag har läst hela tråden noggrant från början.
Att bränslepriserna har gått upp i Sverige beror på något som USA har gjort är helt enkelt inte sant. Du har inte lyckats ge något stöd alls till den tesen.
Vilka införde sanktionerna?
Ryssland?
Nä väst med USA i spetsen.. att du inte vill kalla det för deras fel får stå för dig.

• Arg
  • Wow
  • Gilla
Rasputitsa och 2 till
  • Laddar…
P pmd skrev:
Sluta krigshetsa!
Jo det är ett extremt allvarligt läge nu om någon gör ett större misstag, WWIII nästa.

• Haha
1
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.