Ett 110-rör är väl dock så litet att det täpps igen ganska kvickt av löv och sånt. Kanske ta något större om du har. Eller bredare...är inte 20 cm ett rätt så fjuttigt dike?
I brist på brö får man äta limpa!
Fixar en större kulvert dit framöver ☺️
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.