Om det bara är du... så borde du kolla om du har något som har hänt med dig?
I samband med bytet till värmepumpen?
Det jag menade var att göra olika ändringar i miljön
Så att du kan se hur du påverkas?
Om bara en människa i en grupp känner något kan det vara något som du är känsligare för?
Besvären verkar ju vara när du kommer in hemma?
Värmepumpen satt här när vi köpte. Vi har bara bott här 5 månader. Jaaa hemma känner jag detta, men kan även känna de på båda mina arbetsplatser.. Barnens skola osv... Är som jag blivit känsligare för "dålig luft" överlag...
Värmepumpen satt här när vi köpte. Vi har bara bott här 5 månader. Jaaa hemma känner jag detta, men kan även känna de på båda mina arbetsplatser.. Barnens skola osv... Är som jag blivit känsligare för "dålig luft" överlag...
Ja du har antagligen någon typ av påverkan på slemhinnorna i näsan?
Jag skulle byta tvättmedel ... sköljmedel ... så att inte dina kläder är källan?
Sedan skulle jag kolla damsugare och hur ofta du våttorkar hemma... byt till såpa när du våttorkar
Blir det bättre av något så ... har du hittat varför du reagerar!