Igen: en stål/slag/betong-spik, håller minst 30 kg och lämnar ett litet hål.
 
  • Gilla
boboz
  • Laddar…
boboz boboz skrev:
Japp en idé.
Ju mer jag tänker på det desto mer orimligt känns det hela. Hänga motsvarande 5-6 liter mjölk i den där kroken med 4 nabbar 6-7 millimeter in i putsen? Inte kan det hålla.
Orimligt är också att tavlan väger 4,5kg. Har du verkligen vägt den? Frågan är vidare hur den hängs upp. Är det en ögla bak eller ett snöre. Om det är ett snöre kan du ju sätta flera krokar.
 
D Dilato skrev:
Igen: en stål/slag/betong-spik, håller minst 30 kg och lämnar ett litet hål.
Japp kollar.
 
A AG A skrev:
Orimligt är också att tavlan väger 4,5kg. Har du verkligen vägt den? Frågan är vidare hur den hängs upp. Är det en ögla bak eller ett snöre. Om det är ett snöre kan du ju sätta flera krokar.
Tavla/ram från kanske 70-tal. Furu-ram och med riktigt glas framför så blir en del vid 60x80. Inte vägt men jmf med känd vikt osv.
 
A AG A skrev:
Orimligt är också att tavlan väger 4,5kg. Har du verkligen vägt den? Frågan är vidare hur den hängs upp. Är det en ögla bak eller ett snöre. Om det är ett snöre kan du ju sätta flera krokar.
Ståltråd fäst på sidorna.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.