20 526 läst ·
54 svar
21k läst
54 svar
Bauhaus lägger allt ansvar på leverantören vid reklamation
Jag har märkt att det kan ta några dagar upp till flera veckor innan en recension går att se på Bauhaus.
Har själv recenserat varor både positivt och negativt och alla mina betyg går att se, även om det tog en stund innan de syntes.
Har själv recenserat varor både positivt och negativt och alla mina betyg går att se, även om det tog en stund innan de syntes.
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 871 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 871 inlägg
Jag har inte ätit hos Pølsemannen sedan jag flyttade från Skåne för 24 år sedan, men då var de vagnar som dykt upp absolut förstklassigt käk och mycket trevlig personal. Det verkar ha gått utför något hemskt och detta liknar ju mer ett försök att orsaka för tidig död.
Edit: Fanns ju inte ens pulvermos från början utan det var dansk potatissallad som gällde, eller inget.
Edit: Fanns ju inte ens pulvermos från början utan det var dansk potatissallad som gällde, eller inget.
Ja eller så är gubben som stod i bistron livstrött. Han såg rätt sliten ut. Som att han var missnöjd med tillvaron. Kommer inte köpa grillmeny där igen iaf. Kanske en dricka på sin höjd.Unikt namn skrev:
Ja det är klart. Om dagens lunch består av de sorgliga sakerna du fotograferat kan det nog knäcka vem som helst över tid...Disneygrisen skrev:
Klicka här för att svara