Jag har märkt att det kan ta några dagar upp till flera veckor innan en recension går att se på Bauhaus.

Har själv recenserat varor både positivt och negativt och alla mina betyg går att se, även om det tog en stund innan de syntes.

• Gilla
Disneygrisen
  • Laddar…
Bauhaus bistro Pølsemannen. Bland det sorgligaste jag ätit :seenoevil:

För 75 kr får du två brända korvar, pulvermos och en dricka. Bon apetit!

• Två brända korvar med bröd, pulvermos, ketchup, senap och en burk läsk på en röd bricka.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ledsen
MultiMan
  • Laddar…
Disneygrisen Disneygrisen skrev:

Hoppas fasen du sa till om dessa korvar, för dom ser ut som de glömdes på grillen över natten.

• Gilla
  • Haha
cpalm och 1 till
  • Laddar…
Niklasloow Niklasloow skrev:
Hoppas fasen du sa till om dessa korvar, för dom ser ut som de glömdes på grillen över natten.
Jodå, men gubben i disken blev sur :p

• Arg
cpalm
  • Laddar…
MultiMan
Jag har inte ätit hos Pølsemannen sedan jag flyttade från Skåne för 24 år sedan, men då var de vagnar som dykt upp absolut förstklassigt käk och mycket trevlig personal. Det verkar ha gått utför något hemskt och detta liknar ju mer ett försök att orsaka för tidig död.

Edit: Fanns ju inte ens pulvermos från början utan det var dansk potatissallad som gällde, eller inget.

• Wow
Disneygrisen
  • Laddar…

I Örebro stängde de ned Pølsemannen för flera år sedan... Kanske fanns en anledning :thinking:

• Gilla
Disneygrisen
  • Laddar…
Unikt namn
Det är ju väldigt provocerande att två sönderbrännda biltema korvar med fejk-mos säljs för 75spänn.
Finns det ingen stolthet kvar bakom varumärket? :mad:

• Gilla
MultiMan
  • Laddar…
Unikt namn Unikt namn skrev:
Det är ju väldigt provocerande att två sönderbrännda biltema korvar med fejk-mos säljs för 75spänn.
Finns det ingen stolthet kvar bakom varumärket? :mad:
Ja eller så är gubben som stod i bistron livstrött. Han såg rätt sliten ut. Som att han var missnöjd med tillvaron. Kommer inte köpa grillmeny där igen iaf. Kanske en dricka på sin höjd.

Bauhaus bistro Pølsemannen. Bland det sorgligaste jag ätit. För 75 kr får du två brända korvar, pulvermos och en dricka. Bon apetit!
Du försökte aldrig utnyttja Bauhaus prisgaranti?

• Annonssida för Bauhaus med text om erbjudanden och en bild av en vuxen och ett barn som bygger tillsammans.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Unikt namn
Ja eller så är gubben som stod i bistron livstrött. Han såg rätt sliten ut. Som att han var missnöjd med tillvaron. Kommer inte köpa grillmeny där igen iaf. Kanske en dricka på sin höjd.
Ja det är klart. Om dagens lunch består av de sorgliga sakerna du fotograferat kan det nog knäcka vem som helst över tid... :confused:

• Gilla
Disneygrisen
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.