Har en kitchen aid heavy duty som min fru släpade hem trasig från ett tidigare jobb. Nytt kretskort för 250kr så hoppa den igång. 10 år senare havererade en snäckväxel när den gav sig på en pepparkaksdeg, 150kr för ny kugge.
De är dyra men välbyggda och enkelt att få tag i reservdelar till en väldigt billig peng. Gjorda för att kunna underhållas, ingen plast, där det inte ska vara det. Först svor jag över att en kugge var av nylon när allt annat var i metall, sen insåg jag att det var medvetet så att den offrades om det blev tokstopp.