P
Nimajneb skrev:
Känner igen eländet med htc. Till listan ovan så kan jag lägga till:
Den ringer upp nummer utan att man rör den
Japp. Jag hade min HTC Desire HD i fickan igår utan att ha rört den på flera timmar. Rätt var det är när visitter i bilen så ringer min frus mobil och hon tar upp och tittar på den och utbrister, "det är du som ringer"... Whaaat?

Telefonen kräver att man drar med fingret över skärmen för att låsa upp den, men det verkar mina byxfickor kunna fixa själv och också lyckas ringa upp senast uppringda nummer, smartphone heter det iofs.

P
Undrar vad din fru gjorde att "något" tryckte på skärmen i fickan? :D :D "vad har du i fickan Jan är det en jätte banan"
Fuktiga miljöer gör det lättare att skärmen reagerar. Prova med att vara jättetorr på fingarna. => svårt att få skärmen att reagera... slicka på figrarna och prova igen => skärmen reagerar lätt

P
TheStills skrev:
Undrar vad din fru gjorde att "något" tryckte på skärmen i fickan? :D :D "vad har du i fickan Jan är det en jätte banan"
Fuktiga miljöer gör det lättare att skärmen reagerar. Prova med att vara jättetorr på fingarna. => svårt att få skärmen att reagera... slicka på figrarna och prova igen => skärmen reagerar lätt

Hehe, hon tittade på *sin* mobil, för det var till hennes mobil som min mobil ringde. Det var inga fuktiga miljöer alls, förutom att det var en blöt kväll. Inga fingrar inblandade alls, mobilen låg i fickan och ringde upp min frus mobil helt utan några fingrar inblandade.

P
Du fattade alltså inte.... 'inget' i dina byxor som rörde sig? :D

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.