Verkar variera över landet i.s.f.? Här i Göteborg erbjuder de byggkreditiv i.a.f.
Japp, även här (hos både LF Bergslagen och LF Södermanland) erbjuds "Byggnadslån" som de kallar byggkreditiven.

Ksund skrev:
Japp, även här (hos både LF Bergslagen och LF Södermanland) erbjuds "Byggnadslån" som de kallar byggkreditiven.
LF i Stockholm sa att de inte kan erbjuda byggnadskredit...

Hursomhelst så har vi fått grönt ljus hos Handelsbanken idag! :D *nöjd*

EllaBella skrev:
Hursomhelst så har vi fått grönt ljus hos Handelsbanken idag! :D *nöjd*
Kul. :)

Hursomhelst så har vi fått grönt ljus hos Handelsbanken idag!
Grattis! Nu är det bara kvar att se till att du får bra villkor då! ;)

Grattis! Måste bara fråga: Har ni fasta jobb båda två? Jag funderar på hur kinkiga bankerna är med det där... Jag har "bara" tidsbegränsad anställning, men med mycket goda chanser att få förlängt och fast så småningom.
Tidigare fick vi lånelöfte på 1,7 milj trots att jag inte hade fast jobb, undrar om det finns möjlighet att få mer i lån utan fast jobb....

maroon skrev:
Grattis! Måste bara fråga: Har ni fasta jobb båda två? Jag funderar på hur kinkiga bankerna är med det där... Jag har "bara" tidsbegränsad anställning, men med mycket goda chanser att få förlängt och fast så småningom.
Tidigare fick vi lånelöfte på 1,7 milj trots att jag inte hade fast jobb, undrar om det finns möjlighet att få mer i lån utan fast jobb....
Ja vi har båda fast jobb.

Kentah skrev:
Grattis! Jag har bara positiva erfarenheter av handelsbanken, hoppas du blir lika nöjd!

Nordea är det sista som är kvar av ddr-sverige. Hoppas dom tynar bort lika fort som kommunismen.
Jag kan inte annat än hålla med dig Kentah :)
Lycka till Ella-Bella!

RilleRock
Kentah skrev:
Grattis! Jag har bara positiva erfarenheter av handelsbanken, hoppas du blir lika nöjd!

Nordea är det sista som är kvar av ddr-sverige. Hoppas dom tynar bort lika fort som kommunismen.
Mkt pajkastning på Nordea.
Det finns alltid ett skäl till avslag likaså skiljer varje kontor sig åt.
Vi själva bytte från FSB till Nordea.
Fick ett härligt bemötande med bra villkor.

nordea2.jpg

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.