14 784 läst ·
86 svar
15k läst
86 svar
Återanvända vatten från spabad
Ickeproblem för mig då jag aldrig nyttjar badhus eller poolerZ Zodde skrev:
Däremot borde man väl vara en snuskpelle ifall man frivilligt badar i vatten som man anser är så ohygieniskt att det inte duger till att vattna träd. Så ska man tro på vad du skriver så är du nog omgiven av snuskpellar
Tro på vad jag skriver ska du absolut.L lbgu skrev:Ickeproblem för mig då jag aldrig nyttjar badhus eller pooler
Däremot borde man väl vara en snuskpelle ifall man frivilligt badar i vatten som man anser är så ohygieniskt att det inte duger till att vattna träd. Så ska man tro på vad du skriver så är du nog omgiven av snuskpellarHoppas det inte smittar.
Men å fantisera om sånt jag aldrig skrivit funkar dåligt på ett diskussionsforum
På vilket sätt fantiserar jag. Det är du som i ditt första inlägg skriver att de övriga i familjen anser vattnet vara så ohygieniskt så att det inte duger till att vattna träd. Eller vad menar du att jag hittat på?Z Zodde skrev:
”Familjen pratar om ohygieniskt” skrevs ordagrant.L lbgu skrev:
Att det är lika med att familjen” anser vattnet vara så ohygieniskt så att det inte duger till att vattna träd” är din (igen) felaktiga tolkning.
Vid upptäckten om att jag vattnade med begagnat SPAvatten uppstod en hetsig diskussion där hygien å hudfragment nämndes, (pratades om) inget annat.
Vad jag anser är självklart. Tråden skapades för att ge mig extra argument för mitt case, vilket jag fått.
Du däremot, är som alltid en mästare att förvränga/missförstå allt.
Vem minns inte hur du desperat i över 100 inlägg försökte försvara ditt klavertramp där du påstod att det var den som exporterade till USA som åkte på å betala USAs importtullar. (Hoppas du idag insett hur fel du hade)
Ok nu börjar vi snacka hygien!Z Zodde skrev:
Inte duscha EFTER spabadet? Dom där hudflagorna thuyan inte ville ha, det vill familjen ha varandras eller?🤔
Sen skriver du:Z Zodde skrev:
????? Går det att tolka på något annat sätt än att de tyckte vattnet var för ohygieniskt för att vattna träd med. Det var i alla fall min tolkning och jag tror nog att alla som läser ditt första inlägg gör samma tolkning.Z Zodde skrev:
Det ifrågasattes, därför ville jag ha argument för min ståndpunkt, vilket jag fått.L lbgu skrev:
Jag blir bara mer och mer förvirrad.Z Zodde skrev:”Familjen pratar om ohygieniskt” skrevs ordagrant.
Att det är lika med att familjen” anser vattnet vara så ohygieniskt så att det inte duger till att vattna träd” är din (igen) felaktiga tolkning.
Vid upptäckten om att jag vattnade med begagnat SPAvatten uppstod en hetsig diskussion där hygien å hudfragment nämndes, (pratades om) inget annat.
Vad jag anser är självklart. Tråden skapades för att ge mig extra argument för mitt case, vilket jag fått.
Du däremot, är som alltid en mästare att förvränga/missförstå allt.
Vem minns inte hur du desperat i över 100 inlägg försökte försvara ditt klavertramp där du påstod att det var den som exporterade till USA som åkte på å betala USAs importtullar. (Hoppas du idag insett hur fel du hade)
Vad är det som är ohygieniskt och för vem?
Du skrev så här i första inlägget för att beskriva deras reaktion när de fick veta att du vattnade träden med badvattnet.Z Zodde skrev:
---
Har funkat fint men när familjen fick reda på det uppstod mayhem…
---
"mayham" låter för mig som att de blev väldigt upprörda. Och anledningen var ju uppenbart att de inte tyckte vattnet var tillräckligt hygieniskt för att vattna träden. Varför skulle de annars bli upprörda?
Du skrev ju till och med att du hade haft förståelse om det gällde tomaterna istället för träden.
Har frun hittat tråden och du försöker med lite "damage control"
Det var en diskussion för och emot att använda begagnat spavatten på växter (Tuja) Diskussionen uppstod efter att familjen fann ut av att jag har praktiserat detta en tid.Farstatjej90 skrev:
Vad jag anser hoppas jag verkligen inte är förvirrande, jag nämnde ohygieniskt för det var det mest absurda av argumenten MOT det jag gjorde.
Jag ville få mer argument FÖR mitt case, vilket jag fått.
Att sen vissa skribenter på känt BH maner vill dra detta in absurdum är bara att beklaga
Det heter mayhem, och ja, det var en hetsig diskussion.L lbgu skrev:
Diskussionen var ,som sagt, hetsig där mitt praktiserande blev ifrågasatt.L lbgu skrev:
Skrev jag det? Då får du läsa igen….L lbgu skrev:
Du påminner om journalisten som frågade norska os truppen som blev matförgiftad i Nagano OS om man kunde UTESLUTA sabotage….
Vi utesluter inget blev svaret.
Journalistens rubrik blev. Norska OS truppen tror de blev utsatta för sabotage….
Återigen väljer du (felaktigt)din egen tolkning som nån form av sanning för att för att hålla liv en tråd som sen länge fyllt sitt syfte (ge mig mer argument)
Jo men det blev förvirrande i ditt svar sen och av det helt absurda i att tycka det är hygieniskt för en själv att bada med andra, men inte duscha efteråt, och samtidigt tycka att samma vatten är ohygieniskt för thuyanZ Zodde skrev:Det var en diskussion för och emot att använda begagnat spavatten på växter (Tuja) Diskussionen uppstod efter att familjen fann ut av att jag har praktiserat detta en tid.
Vad jag anser hoppas jag verkligen inte är förvirrande, jag nämnde ohygieniskt för det var det mest absurda av argumenten MOT det jag gjorde.
Jag ville få mer argument FÖR mitt case, vilket jag fått.
Att sen vissa skribenter på känt BH maner vill dra detta in absurdum är bara att beklaga
Man blir ju nyfiken på om dom hade accepterat att bada i vattnet om thuyan badat först 🤔
Nu var det inte nån åsikt som familjen framförde utan det mest absurda som sades i en hetsig diskussion.Farstatjej90 skrev:
Jo men det blev förvirrande i ditt svar sen och av det helt absurda i att tycka det är hygieniskt för en själv att bada med andra, men inte duscha efteråt, och samtidigt tycka att samma vatten är ohygieniskt för thuyan
Man blir ju nyfiken på om dom hade accepterat att bada i vattnet om thuyan badat först 🤔
Typ ”Är det ens hygieniskt..?” Jag skrev att det ”pratades om”
Att sen de mest grälsjuka skribenterna vill få det till att min familj hävdar nåt som de frågar om ”pratar om” är återigen BH på sitt sämsta
Det är inte grälsjuka som är orsaken att din tråd inte blev som du ville. Det har varit rätt snurrigt, som du själv skriver i det här inlägget... Detta är ett du-problem... 🤔Z Zodde skrev:Nu var det inte nån åsikt som familjen framförde utan det mest absurda som sades i en hetsig diskussion.
Typ ”Är det ens hygieniskt..?” Jag skrev att det ”pratades om”
Att sen de mest grälsjuka skribenterna vill få det till att min familj hävdar nåt som de frågar om ”pratar om” är återigen BH på sitt sämsta