678 läst ·
47 svar
678 läst
47 svar
Asko diskmaskin, dova durrande ljud
Aha, då är jag med. Känns just nu som att jag kan leva med det, klart tråkigare om det kunde bli läck ut, men fick inte ihop det riktigt.B Bill Algö skrev:
Ska se om problemet eskalerar, då är det lättare att felsöka, annars är det risk att den får gå så länge den lever, börjar den diska dåligt så lär den också hänga löst, alternativt byta spolarmsväxlaren, men anar redan att den inte är gratis och vet jag inte säkert att det är den så...
är den 6 år så är den kinesisk från HinseneS skarj skrev:Aha, då är jag med. Känns just nu som att jag kan leva med det, klart tråkigare om det kunde bli läck ut, men fick inte ihop det riktigt.
Ska se om problemet eskalerar, då är det lättare att felsöka, annars är det risk att den får gå så länge den lever, börjar den diska dåligt så lär den också hänga löst, alternativt byta spolarmsväxlaren, men anar redan att den inte är gratis och vet jag inte säkert att det är den så...
och den spolarmsväxlaren är inte så dyr
ett exempel
https://www.reservex.se/artiklar.as...MI48GXv5PhlQMVkRCiAx3GAiKTEAQYAyABEgIxN_D_BwE
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden