Har en Asko som precis fyllt 6 år, alltså slut på den 5 åriga garantin, inga fel fram tills nyligen. Den diskar rent, tömmer som den ska, men i början av programmet (inte sedan) durrar maskinen, tänk lågfrekvent och nästan skakande. Den stannar inte, ingen felkod, ser ren ut även pumpen går att spinna med fingret i maskinen.
Någon idé om vad det kan vara? Någon som känner igen det?
Eller bara att strunta i och köra vidare tills den rasar?
Lite mer premium än basic, helt vit framsida, knappar och display dolda på luckans översida. Har en redskapslåda mellan under och överkorg istället för besticklåda överst.
Tyst och trevlig, så det vore synd om den ger upp.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.