For å være 100% sikker, så er dette en enkel e-post til Asko. Men på side 29 i brukermanualen til denne maskinen (DBI3344IB.W / DBI3344IB.S) så antydes det at den har en "Aquastop" liknende enhet på inntaksslangen.
Min erfaring er at manualene til Asko oppvaskmaskiner er spesifikk for akkurat din maskin. Jeg har en Asko maskin uten dette systemet og i brukermanualen min vises bare en enkel slange som på bildet ditt.
Min erfaring er at manualene til Asko oppvaskmaskiner er spesifikk for akkurat din maskin. Jeg har en Asko maskin uten dette systemet og i brukermanualen min vises bare en enkel slange som på bildet ditt.
asko har inga sådanaR rubinator skrev:For å være 100% sikker, så er dette en enkel e-post til Asko. Men på side 29 i brukermanualen til denne maskinen (DBI3344IB.W / DBI3344IB.S) så antydes det at den har en "Aquastop" liknende enhet på inntaksslangen.
ASKO finns inte längreK Knorren skrev:
försvann 2012 då gorenje köpte fabriken och namnet tillsammans med UPO som lades ner
kinesiska hinsene äger hela konceptet nu
Osby och grundig finns heller inte längre men arcelik äger namnen
på din bild ser man en aquastop som asko aldrig använde detta bär ren brandning
Jag håller med dig angående dessa fakta men jag trodde TS önskade köpa en ny diskmaskin.returen skrev:
Klicka här för att svara