Jag ska sänka golvet i min källare i ett flerbostadshus från 50-talet, och när jag började bila upp betonggolvet (som mer var utav cement) bestårisoleringen endast utav någon tun form (ca 3 cm) av isoleringsmatta enligt bild. Nu funderar jag på om det möjligtvis kan vara asbest i isoleringen. Isoleringen är omsluten med pappliknade material om båda sidor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack för input!