C
returen returen skrev:
förnuftiga köper wascator
Wascator finns inte längre om man skall vara petig.

• Haha
returen
  • Laddar…
Tomture61
Hus från 2008 kom med Siemens vitvaror .
Har nyligen bytt tvättmaskinen (16 år)
Kyl (15 år)
Frys byttes för att få automatisk avfrostning (nyligt) såldes .
Diskmaskin - keramikhäll - ugn - micro - torktumlare (servats/ reparerats) fungerar fortfarande ( reparerats )

J Jansson69 skrev:
[länk]
Från den länken: "Wascator förvärvades 1973 av Electrolux. En tid tillverkades tvättprodukterna under namnet Electrolux-Wascator, senare endast Electrolux och numera Electrolux Professional. " 😉😂

J
Alfredo Alfredo skrev:
Från den länken: "Wascator förvärvades 1973 av Electrolux. En tid tillverkades tvättprodukterna under namnet Electrolux-Wascator, senare endast Electrolux och numera Electrolux Professional. " 😉😂
I know😉

C cpalm skrev:
Wascator finns inte längre om man skall vara petig.
jo då en oändligt stor begagnat marknad

sen att electrolux försöker förstöra även det varumärket idag genom brandning spelar ingen roll än så länge...

• Gilla
kisumisu och 1 till
  • Laddar…
K Kane skrev:
Ja, en specifik tvättmaskin var det jag frågade om.
okay
då tycker jag att du tjackar den för de är bättre än de tjekiska och du kan köpa till många års garanti

returen returen skrev:
okay
då tycker jag att du tjackar den för de är bättre än de tjekiska och du kan köpa till många års garanti
Ja, så blev det. Den kom med extra garanti i deras "125-veckorskampanj".

• Gilla
returen
  • Laddar…
K Kane skrev:
Ja, så blev det. Den kom med extra garanti i deras "125-veckorskampanj".
Perfekt

• Gilla
Kane
  • Laddar…
peteds01 peteds01 skrev:
Köpte Hisens kyl-frys av Elgiganten, mycket bra enligt mig.
Jag har två Hisense-kylfrysar som jag köpte bara för att måtten passade. Det har alltid varit problem med temperaturen i kylskåpsdelen, den växlar enormt men är i regel för hög. Den ena kylfrysen pajade lagom efter att garantin hade gått ut, men de var så justa att jag ändå fick en ny. Så jag ska inte klaga för mycket, men som sagt är temperaturhållningen riktigt dålig. Om man vill undvika högt blodtryck, är det bäst att undvika att sätta termometer i skåpen så är man lyckligt ovetande.

• Älska
returen
  • Laddar…
Köpte Electrolux frys senast. Tillverkad i Turkiet och bruksanvisning enbart på franska. Då jag påtalade det för Electrolux hänvisade de till sin hemsida 🤢

• Arg
Dilato och 1 till
  • Laddar…
BirgitS
R Rolf Olsson4 skrev:
Köpte Electrolux frys senast. Tillverkad i Turkiet och bruksanvisning enbart på franska. Då jag påtalade det för Electrolux hänvisade de till sin hemsida 🤢
I vilken butik köpte du frysen?
Man ska reklamera till den butik där produkten är köpt.

• Gilla
Dilato
  • Laddar…
R Rolf Olsson4 skrev:
DETTA VISAR HUR VIKTIGT DET ÄR I DAG ATT KONTROLERA TILLVERKNINGSLANDET INNAN KÖP!

R Rolf Olsson4 skrev:
CE-märkningen kräver att svensk instruktionsbok följer med.

useless useless skrev:
CE-märkningen kräver att svensk instruktionsbok följer med.
det skiter väl turkarna i
det är därför de inte är med i EU och electrolux vet detta och utnyttjar det

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.