T teuvo tainio skrev:
Godmorgon, självklart att jag kan ha fel, jag kan inte alla villkor, men försäkringsbolag hänvisar oftast till olika regel verk som finns i samhället, troligen är de olika nitiska i sin tolkning av dem
God morgon, själv.

Precis. Därför är det olämpligt att framställa något som en sanning när det istället är en gissning.

• Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
God morgon, själv.

Precis. Därför är det olämpligt att framställa något som en sanning när det istället är en gissning.
Hej, ber om ursäkt, jag uttryckte mig lite klantigt, jag borde ha skrivit att man kan få problem med försäkringsbolaget vid en eventuell vatten skada

• Gilla
Intet
  • Laddar…
Elgiganten lär knappast "installera" en maskin där det aldrig funnits en tidigare. Det dom gör är på sin höjd att byta ut en bef maskin som redan är installerad. Nåt mer än så kan de inte göra.

• Gilla
Stefan N och 2 till
  • Laddar…
Litar man inte på svaren här kan man ta in second opinions.....

Under diskbänk med rörsystem och slangar för diskmaskininstallation. Saknar avstängningsknapp enligt inlägget.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

S Stefan1972 skrev:
Elgiganten lär knappast "installera" en maskin där det aldrig funnits en tidigare. Det dom gör är på sin höjd att byta ut en bef maskin som redan är installerad. Nåt mer än så kan de inte gör
S Stefan1972 skrev:
Elgiganten lär knappast "installera" en maskin där det aldrig funnits en tidigare. Det dom gör är på sin höjd att byta ut en bef maskin som redan är installerad. Nåt mer än så kan de inte göra.
K Kane skrev:
Litar man inte på svaren här kan man ta in second opinions.....

[bild]
Fake news

S Snorki London skrev:
Funkar [länk]
Vad skrev jag i inlägg 39?

Ja, den fungerar, men du/rörmokare behöver göra hål i diskbänken för att kunna montera & ansluta den.

Demmpa Demmpa skrev:
Vad skrev jag i inlägg 39?

Ja, den fungerar, men du/rörmokare behöver göra hål i diskbänken för att kunna montera & ansluta den.
Vad är billigast för mig

Vad som blir billigast för dig beror på flera faktorer.
Om du gör det själv.
Om tar in rörmokare utan att avtala om pris på material.
Om tar in rörmokare och avtalar om pris på material.
Om tar in rörmokare och köper materialet själv.
Mm

Update.. hade Elgigantens installatör hos mig i fredags.. och han sa nej men jag pushade lite voilà! Diskmaskin installerad utan kranbyte yihooo

• Gilla
Dublin och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.