Jag har kört med lite Biltema-rör hemma och har inte haft några problem med dem, dvs böja, skarva, dra FK osv. Vet ju inte om de vittrar sönder på sikt, men det känns som att de kommer att hålla

Senast blev det dock en hop 3m från Jula, får se hur de funkar.
Tycker inte 2m har varit så problematiskt, eftersom jag bara har gjort mindre grejjer. Biltemas flex-slang är dock helkass enligt min uppfattning!