Hur är biltemas rör? Står ju tydligt att dessa inte får gutas in, men om man fräser ut en pustvägg, är det oki att lägga rören där och sen spackla igen?
 
När jag kollade så var deras bara på 2m. Så kostnaden per meter var högre än på byggmax. Kvaliteten vet jag inget om.
 
Jag har kört med lite Biltema-rör hemma och har inte haft några problem med dem, dvs böja, skarva, dra FK osv. Vet ju inte om de vittrar sönder på sikt, men det känns som att de kommer att hålla :) Senast blev det dock en hop 3m från Jula, får se hur de funkar.

Tycker inte 2m har varit så problematiskt, eftersom jag bara har gjort mindre grejjer. Biltemas flex-slang är dock helkass enligt min uppfattning!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.