10 233 läst ·
197 svar
10k läst
197 svar
Är det kaklat direkt på betongen?
Precis. Du kan inte se det på något av det som visas på bilderna.resting_in_mold skrev:
aha så det skulle alltså vara att det ligger bakom det man ser "som väggen bakom plattan"??
Men en skruvdragare som gjort hålen till pluggarna som är 40 mm för att hänga en spegel drar igenom alla lager innervägg plus då igenom isåfall ett tätskikt I form av ett material som jag tänker mig må vara "starkt", och väggen är 10 cm tjock ,tycker jag verkar rätt otroligt!
(det är ej jag som borrat, men ändå)
Du verkar också ha en bild av tätskiktsmaterial som inte helt överensstämmer med praktiken.
Man ser ju väl att det är ett membran, hur fan tror du gipsen skulle må om det saknades tätskikt… googla lite på kapilärkraft så kanske du förstår att vatten kan utan problem ta sig från duschhörnan till dörrväggen.Intet skrev:
Jag hade inte heller kommit hem till dig om jag visste att du skulle vara hemma.
Felanmälningar jag gör skickas vidare till fastighetsförvaltare som är den som styr hela cirkusen.Suvi5700 skrev:
Jag har pratat med honom och bwrättat vad som pågår och frågat vad jag ska göra, han säger att han beklagar men kan inte rå över hur felanmälningarna dirigeras. Förstår ju även att det blir svärt för honom då han e den som typ byter lysrör och kollar tvättstugan å förråden osv och eftersom att hyresvärden verkar ha bestämt att allt som rör min lägenhet ska gå via samma person, då det är ett pågående ärende som oavsett ges samma felanmälnigsnummer hamnat det på dennes bord.
men jag har ju ringt under jourtid vilket då landar på Securitas, och dom kom ju och har sett möglet, dessvärre får jag slm hyresgäst inte ut någon händelserapport från Securitas pga deras avtal med hyresvärden och hyresvärden har inte velat lämna ut den rapportern från Securitas till mig givetvis!
så det e lixom stängda dörrar vilken ingång jag än försöker med.
Blir sjukt lack och det är anmärkningsvärt.
Men jag har iallafall skrivit en : artikel / insändare/ debattartikel som jag ska sända in till skånska dagbladet, de har ju haft endel kritiska artiklar på sistone om samme hyresvärd, så tänkerbatt dom kanske nappar
å vem e duF Fjonken skrev:
lite därför jag starade denne lilleeeee trååååådejeeevel, men tycker det e rätt dryga pers som verkar lägga ner tid på att skriva här.H HJ-C skrev:
ni måste ju fatta att om nån läggerbipp frågan jag gjorde med tillhörande bild så har nog trådskaaparen ingen koll, bull att det nånstans förbises i svaren av nägra med dissade attityd.
Dock får jag endel sakliga svar från nägra som har nåt att säga och kan lägga sig nere på min nivä
Du framstår ju inte som en superhärlig människa man längtar efter att hjälpa med dina inlägg. Tro fan att folk undrar om du trollar eller inte. Bara för att du inte gillar dom svaren du får så är det inte fel på oss som ger dig ev svar och ev lösningar.resting_in_mold skrev:
lite därför jag starade denne lilleeeee trååååådejeeevel, men tycker det e rätt dryga pers som verkar lägga ner tid på att skriva här.
ni måste ju fatta att om nån läggerbipp frågan jag gjorde med tillhörande bild så har nog trådskaaparen ingen koll, bull att det nånstans förbises i svaren av nägra med dissade attityd.
Dock får jag endel sakliga svar från nägra som har nåt att säga och kan lägga sig nere på min nivä