23 300 läst ·
142 svar
23k läst
142 svar
Användarvänliga och bra egenskaper hos diskmaskin?
Den ska hålla för 20 000 cykler.H HEM2121 skrev:
Så här skriver Electrolux på sin Facebook: Hej Liselotte! Funktionen testades 20.000 gånger innan den lanserades på marknaden. Vid användning efter anvisningarna ska diskmaskinen och ComfortLift-funktionen fungera utmärkt, med tanke på att diskmaskinen har skonsamma ComfortRails istället för hjul, ger det maskinen mer stadga och i många fall därför en längre livstid. Återkom gärna om du har funderingar! Vänligen // Evelina
H
HEM2121
Medlem
· Västra Götaland
· 5 628 inlägg
HEM2121
Medlem
- Västra Götaland
- 5 628 inlägg
S StarkK skrev:Den ska hålla för 20 000 cykler.
Så här skriver Electrolux på sin Facebook: Hej Liselotte! Funktionen testades 20.000 gånger innan den lanserades på marknaden. Vid användning efter anvisningarna ska diskmaskinen och ComfortLift-funktionen fungera utmärkt, med tanke på att diskmaskinen har skonsamma ComfortRails istället för hjul, ger det maskinen mer stadga och i många fall därför en längre livstid. Återkom gärna om du har funderingar! Vänligen // Evelina
Hej! Sätt i en bestickkorg då, så är "problemet" löst. Du bör även kunna ta ut besticklådan om du tycker att den är i vägen. Men du kanske kan sänka överkorgen istället vid behov.S StarkK skrev:Ägaren till huset vi nyligen köpte var av samma åsikt som dig. Jag tänker på honom varenda gång jag behöver ta och sätta in varje liten sked, gaffel, kniv etc i springorna i bestickslådan. Generallt gillar jag honom men i detta fall är det inga positiva tankar ;-) (ta min kommentar med en nypa salt)
Hej!X Xaktly skrev:
Ja, det verkar bra, men det verkar också vara en djungel. Vattenfelsbrytare, vattendetektorer, vattensäkring. Priser från hundralappar till 10 000 kr. Har du några tips?
själv har jag enM Mathias Märsta skrev:
Aquastop Hydrostopper kostar väl strax under tusenlappen. Löser ut och stänger vattentillförseln bums, testat att bara droppa lite vatten på den. När jag skaffade den, så visste jag inte att det även fanns såna som även bryter strömmen, ifall det är avloppsslang som läcker.
Tack för tipset! Det här ska jag undersöka. Funderar även på att skaffa en vattenfelsbrytare till hela huset. Men en sådan märker väl bara småläckage när allt är avstängt kanske. Vilket också är viktigt, Men i så fall behöver man väl en aqustopper också.X Xaktly skrev:
Klicka här för att svara