5 108 läst ·
35 svar
5k läst
35 svar
aniticimex el humor
Nja.krilleman_215 skrev:Precis som KOW skriver. Begär för guds skull pengarna tillbaka för amatörmässig besiktning!
Stå på dig, ge dig absolut inte. Ring, maila, "ligg på", upprepade gånger och be att få tala med ansvarig chef för en förklaring.
Jag skulle blivit fullständigt galen om jag fått detta papper efter att ha betalat flera lakan för en "besiktning" av en yrkesman som ska kunna sin sak.
Men det kanske bara är jag? :x
Det är nog inte alls säkert att det är något läge att begära några pengar tillbaka för detta.
Det kanske står i avtalet att besiktningsuppdraget inte gäller elen, och om besiktningsmannen ändå har kastat ett litet öga på elen "för att vara snäll" men gjort fel så är det verkligen inte säkert att det är lönt att driva detta något vidare långt.
Visst är det självklart på sin plats att gnälla på AC, och förhöra sig om möjligheten att få tillbaka en del pengar, men nekas återbetalning så är det nog läge att lägga ner, ägna sig åt roligare saker i sitt liv.
Och ja just det, varna alla man känner för AC ...
Nje mitt motiv är inte att kräva tillbaka några pengar för det här,,,skiter fullständigt i elen då ALL el är utbytt...
Det jag undrar är hur någon som tydligen ska kunna besiktiga hus inte ens ser skillnad på en sån här enkel sak,vad mer är fel elr missat?
Och vad är haken när anticimex själv dribblar bort frågan när jag ställer den och svarar med dravel?
Dom står ju inte för att dom gjort fel..
Det jag undrar är hur någon som tydligen ska kunna besiktiga hus inte ens ser skillnad på en sån här enkel sak,vad mer är fel elr missat?
Och vad är haken när anticimex själv dribblar bort frågan när jag ställer den och svarar med dravel?
Dom står ju inte för att dom gjort fel..
Redigerat:
Okunskap är helt OK så länge man begriper att man inget kan...
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Klicka här för att svara