Skall man ha någon tävling känns det mer motiverat om reglerna är tydliga och svaren ej publika under tävling
Helt ok att vinna på rim om det är tävlingskriteriet, typ bästa rim etc....
Jag har inte ens tävlat än pga ovanstående, men det gör det ju lättare för andra att vinna
Helt ok att vinna på rim om det är tävlingskriteriet, typ bästa rim etc....
Jag har inte ens tävlat än pga ovanstående, men det gör det ju lättare för andra att vinna
Men jösses! Det är ju bara tävling, på skoj. Sådana kan, som noterats i tråden, genomföras på väldigt många olika sätt. BH's sätt är nog det allra vanligaste av dem alla, svara på en enkel fråga och skriv en motivering.
Att det är publikt är ju extra roligt, så man kan se vad folk har för motiveringar.
Att det är publikt är ju extra roligt, så man kan se vad folk har för motiveringar.
Är det bara jag som tycker att den aktuella "potentialutjämnaren" är en ngt udda produkt för en tävling?
http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=211873
Märks även på antal svar jämfört med de tidigare tävlingarna och vad jag kan se i svaren så verkar det som en till två personer vet vad det är de försöker vinna - inte en åskledare, potentialutjämnare eller antistatskydd utan en produkt för att ansluta kablar mot armering ...
Vinnarkriteriet kanske skall vara att den som vet vad det är vinner prylen
http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=211873
Märks även på antal svar jämfört med de tidigare tävlingarna och vad jag kan se i svaren så verkar det som en till två personer vet vad det är de försöker vinna - inte en åskledare, potentialutjämnare eller antistatskydd utan en produkt för att ansluta kablar mot armering ...
Vinnarkriteriet kanske skall vara att den som vet vad det är vinner prylen
när jag såg tävlingen så trodde jag att det va en komplett potensialutjämning för typ 3500 kr som man kunde vinna. men ack så fel,men sen såg jag att det bara är skruven på bilden som står på spel. tur att det är en sånn jag alltid önskat mig
Håller inte med dig, jag tycker man ska ha minst 10.000 inlägg för att vara med samt att typ 5 priser skall delas ut varje gång.:wow:MB77 skrev:
Notera att jag INTE pratar i egen fördel......än
http://www.byggahus.se/forum/medlemmar/?order=desc&sort=posts&pp=50
"Get a life" var en mening som jag började fundera på men sen kom jag på vad jag sysslar med här kl 00:12 en måndag kväll ...Nimajneb skrev:
Jag kommer att rimma om priset är en minigrävare, där går min gräns.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 563 inlägg
Jag kommer att rimma om priset är en skinka.
Det är nog en tävling jag skulle vinna om jag var med... Har bara vunnit en enda gång i hela mitt liv när det har varit utlottning av produkter el liknade och det var precis i WWW erans början(1997) och jag var på en förläsning om säkerhet på internet. Då lottade de ut säkerhetscertifikat till deltagarna och JAG vann jippieTeroM skrev:Är det bara jag som tycker att den aktuella "potentialutjämnaren" är en ngt udda produkt för en tävling?
[länk]
Märks även på antal svar jämfört med de tidigare tävlingarna och vad jag kan se i svaren så verkar det som en till två personer vet vad det är de försöker vinna - inte en åskledare, potentialutjämnare eller antistatskydd utan en produkt för att ansluta kablar mot armering ...
Vinnarkriteriet kanske skall vara att den som vet vad det är vinner prylen![]()
Forum loggar IP adresser så är det väldigt många användare från samma IP så brukar de dra öronen (ögonen?) åt sig... Detta är ju främst för att undvika smygreklam från företag men säkerligen även i tävlingssammanhang.Noseone skrev:
Mmmm, man kan undra. Hade varit intressant att få vara en fluga på väggen när vinnarna utsågsTeroM skrev:Är det bara jag som tycker att den aktuella "potentialutjämnaren" är en ngt udda produkt för en tävling?
[länk]
Märks även på antal svar jämfört med de tidigare tävlingarna och vad jag kan se i svaren så verkar det som en till två personer vet vad det är de försöker vinna - inte en åskledare, potentialutjämnare eller antistatskydd utan en produkt för att ansluta kablar mot armering ...
Vinnarkriteriet kanske skall vara att den som vet vad det är vinner prylen![]()
Klicka här för att svara