Köpte ett 6x10 Outline på Hornbach i veckan och nu när jag kapat upp väggen och packat upp fönstret så ser vi att det ser skevt ut.
Vad säger den samlade kunskapen på Byggahus, är det ett normalt glapp på bilderna?
Noterar även att man spräckt träet när skjuter i en märla...
Problemet är att jag har en bit att åka till butiken och skulle vilja få upp väggen i helgen.