Köpte ett 6x10 Outline på Hornbach i veckan och nu när jag kapat upp väggen och packat upp fönstret så ser vi att det ser skevt ut.
Vad säger den samlade kunskapen på Byggahus, är det ett normalt glapp på bilderna?
Noterar även att man spräckt träet när skjuter i en märla...
Problemet är att jag har en bit att åka till butiken och skulle vilja få upp väggen i helgen.
 
  • Fönster från Outline monterat, med synligt glapp och sprucket trä vid en märla. Reflektioner i glaset av träd och molnig himmel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Fönster från Hornbach, delvis öppet, visar skevhet och skadat trä där märla skjutit in, tecken på monteringsproblem.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Pjosk75
  • Laddar…
Lämna tillbaka det
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.