Fairlane
Vad gillar ni denna spelkonsol: länk ?

Jag tycker den verkar lite otäck.

"Ergonomisk design: Huset är tillverkat av robust och miljövänlig plast. Matt yta, fingeravtrycksskydd, repbeständig. Efter en lång tid kan det stå emot barns våldtäkter. Vi garanterar att om det inte behövs något oväntat inom en månad, skicka oss ett e-postmeddelande så förnyar vi det."

• Haha
  • Gilla
  • Wow
Deduhej och 11 till
  • Laddar…
Fairlane Fairlane skrev:
Vad gillar ni denna spelkonsol: länk ?

Jag tycker den verkar lite otäck.

"Ergonomisk design: Huset är tillverkat av robust och miljövänlig plast. Matt yta, fingeravtrycksskydd, repbeständig. Efter en lång tid kan det stå emot barns våldtäkter. Vi garanterar att om det inte behövs något oväntat inom en månad, skicka oss ett e-postmeddelande så förnyar vi det."
Glöm inte att det ingår: 1 bruksanvisning (eventuellt inte på tyska).

• Haha
  • Gilla
cpalm och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Verkar vara konkurrenskraftigt. Kollade två prylar som jag nyss beställt från Proshop som då hade klart bästa pris.

Proshop 2657:-
[bild]

Proshop 2614:-

[bild]
Men priset på Bosch GSR 12V-35 FC Professional (2x3.0Ah) är väl 2199:- inkl frakt hos Proshop, inte 2657:-.

De produktpriser jag har jämfört har Amazon inte varit billigast.

• Gilla
Bagarn1 och 1 till
  • Laddar…
Sökte på Snöslunga:thinking:

Screenshot från en webbsida visar en nagelsax etiketterad som "Snöslunga Topinox antiallergisk" på Amazon.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
TommyFIN och 20 till
  • Laddar…
Silver78 Silver78 skrev:
Jag har aldrig varit något fan av amazon. Känns mycket som kan strula vid returer och garantiärenden.
Använt Amazon.de en del och fascinerats över den snabba hanteringen och leveransen.
Bra priser på de saker jag "villhövt".

Har dock inte behövt göra retur eller krånglat nåt.

• Gilla
nissenhj
  • Laddar…
M Myckling skrev:

[bild]
De räknar med milda vintrar framöver.

• Haha
  • Gilla
nzsc och 2 till
  • Laddar…
Jonas Persson
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Men priset på Bosch GSR 12V-35 FC Professional (2x3.0Ah) är väl 2199:- inkl frakt hos Proshop, inte 2657:-.

De produktpriser jag har jämfört har Amazon inte varit billigast.
Länken går till en sats utan de olika vinkeladaptrarna mm.

• Gilla
cpalm och 2 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
De får öva lite översättningarna..dyksåg?
[bild]
Tauchsäge auf Deutsch.
Tauchen - dyka. :)

• Gilla
hyggabus
  • Laddar…
M Myckling skrev:

[bild]
Den är ju till för oss skåningar.
Vi klipper fortfarande gräset på den så kallade vintern.

• Gilla
  • Haha
steffot och 12 till
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Hann tänka "va f-n" innan jag dubbelkollade och @Jonas Persson har rätt.
Jonas Persson Jonas Persson skrev:
Länken går till en sats utan de olika vinkeladaptrarna mm.
"Din":
Skärmdump av en webbutik som visar ett erbjudande för Bosch GSR 12V-35 FC Professional borrskruvdragare med prisinformation.
Skapa konto

"Min":

Bosch GSR 12V-35 FC Professional borrskruvdragare med pris och tillbehör.
Skapa konto

EDIT: Bilden med 2653 är från när jag beställde. På fakturan står det 2657. Idag verkar den kosta 2638... :surprised:

Redigerat:
  • Gilla
Jonas Persson och 1 till
  • Laddar…
Magnus E K
Haha, vilka nollor. Någon borde göra en parodisajt med alla felöversättningar (korrekt) översatta till engelska. Kommer gå i konkurs inom nio månader. Aldrig i livet att någon handlar från någon som inte behandlar svenska språket med respekt.

• Haha
  • Gilla
nissenhj och 1 till
  • Laddar…
Magnus E K Magnus E K skrev:
Haha, vilka nollor. Någon borde göra en parodisajt med alla felöversättningar (korrekt) översatta till engelska. Kommer gå i konkurs inom nio månader. Aldrig i livet att någon handlar från någon som inte behandlar svenska språket med respekt.
Saken är väl att det inte går att lita på sökfunktionen när översättningarna är så undermåliga. Om du söker en vinkelslip och får upp en uppblåsbar anka, sju paket dambindor och Luthers lilla katekes så lär du ju inte spontanköpa någon av de produkterna om det är en vinkelslip du vill ha. Du lär ju gå någonstans där du faktiskt kan söka fram en vinkelslip och aldrig komma tillbaka till Amazon.

• Gilla
  • Haha
CCPusher och 13 till
  • Laddar…
Magnus E K Magnus E K skrev:
det där ger sig säkert med tiden. Jag tror att priset är avgörande för en stor del av de som näthandlar. Tror inte på någon konkurs

• Gilla
Magnus E K och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.