Nä det var list med, jag hade köpt i tron att listen var separat och kunde tas bort, men det gick inte så lätt, så istället fick jag planera om med listen på plats. Jag har fäst fyra rutor snart med hjälp av en furulist jag hade kvar från då huset byggdes, den verkar passa ganska OK.

Det blev lite justeringar. Jag tog vinkelslipen och kapade av aluskenan som stack ut, så kunde jag föra ihop glasskivorna och det blev mycket snyggare, jag tycker det får lämna så, med en liten springa, istället för att täcka upp det med trä.

Nyrenoverad altan med vit träkonstruktion, genomskinliga glasskivor och tak, omgiven av grönskande trädgård och husfasad i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ingång till veranda med glasskivor monterade mellan vita trästolpar, en grill och bilar syns i bakgrunden.
Skapa konto

Altan med vitmålat glasräcke och träterrass, justerad för att passa utan träfyllning. Duk och stolar syns på altanen.
Skapa konto

Nu ska stolparna kläs in och sen ska det målas litet till...

• Gilla
maah och 2 till
  • Laddar…
RoTe
DennisCA DennisCA skrev:
så kunde jag föra ihop glasskivorna och det blev mycket snyggare, jag tycker det får lämna så, med en liten springa, istället för att täcka upp det med trä.
Ser jättebra ut!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.