41 446 läst ·
736 svar
41k läst
736 svar
Allt om motorcykeln
Man får tacka för erbjudandet 😀 dock en hel del mil emellan oss. Men den såg snygg ut och fotplattor gillar jag mer än fotpinnar.MathiasS skrev:
Rör du dig i Stockholm är du förstås välkommen att ta en titt. Just fotpinnarnas position är väl en av de stora vattendelarna för denna modell - HD-åkarna tycker cylindrarna är i vägen och tycker inte benen får plats. Man kan ju bara lägga benen ovanpå också (men satan i gatan om man krockar i den positionen, då går väl alla ben av)
Var ute en sväng med nya moppen nyss, växlade bara fel 2 ggr, Italienarna har ju vänt växlarna åt fel håll.MathiasS skrev:
Funderar på att uppfinna nått länkage som vänder på de.
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 288 inlägg
Nu mer är det krav på katalysatordiagnos så Euro 5+ hojarna har 2st lambdasonder. Det verkar inte vara några problem alls, men en del hojar är ryckiga on/off på grund av snål mappningFotografen skrev:
Däckbytarhelg betyder ändlösa mängder logistik, allt behöver flyttas för att få in bilarna i garaget.
BMWn fick åka upp på lyften då den levererades med olja lite ovanför min-nivån så det vill jag toppa upp lite - tur man skaffade en lyft som tål lite….:
Fick även möjlighet att testa backväxeln och det var ju sjukt smidigt. Utan den skulle jag inte få ut hojen igen, på egen hand.
BMWn fick åka upp på lyften då den levererades med olja lite ovanför min-nivån så det vill jag toppa upp lite - tur man skaffade en lyft som tål lite….:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fick även möjlighet att testa backväxeln och det var ju sjukt smidigt. Utan den skulle jag inte få ut hojen igen, på egen hand.