1 108 208 lĂ€st ·
15 450 svar
1108k lÀst
15,5k svar
Allt om bilen
Mors gubbar , idag kom gumman hem och pĂ„talade ett nytt ljud i BMW,n đ€đ€
Detta ljudet verkar komma nÀr backen lÀggs i pÄ automat lÄdan. Har försökt lokalisera det men nÄnstans runt bakluckan kanske. Ljudet lÄter inte nÀr bilen gÄr framÄt , bara bakÄt.
NÄn som har nÄt tips vad detta kan vara eller har hört nÄt sÄnt förut ?
Bilen stÄr med vÀxelvÀljaren i backlÀge pÄ videon.
Detta ljudet verkar komma nÀr backen lÀggs i pÄ automat lÄdan. Har försökt lokalisera det men nÄnstans runt bakluckan kanske. Ljudet lÄter inte nÀr bilen gÄr framÄt , bara bakÄt.
Det lÄter som en torkarmotor. Bakrutetorkaren?galento skrev:
Mors gubbar , idag kom gumman hem och pĂ„talade ett nytt ljud i BMW,n đ€đ€
[video]
Har faktiskt hinkvis med kiselgel i garaget, och det har stÄtt en burk i bilen, men den glömdes bort nÀr jag flyttade till sthlms lÀn.ClasseClas skrev:
Men nu Ă€r hon besiktad! đ
ClasseClas
Medlem
· Stockholm
· 4 801 inlĂ€gg
ClasseClas
Medlem
- Stockholm
- 4 801 inlÀgg
Grattis till besiktningen! Synd att det inte funkade med kiselgelet. Jag tycker att det definitivt gör skillnad men bevisligen tar den inte allt.pjgb skrev:
Allvetare
· VĂ€stra Götaland
· 11 963 inlĂ€gg
9,5h, lite lÀngre tid om det Àr 5cm snöslask och motvindIsakare skrev:
Det vÀljer jag i instÀllningar om den ska göra pÄ vÄra bilar nÀr man lÀgger i backen, sÄ valbart och anvÀnder inte den funktionen. Tror den bara gör det om torkarna fram Àr igÄng.galento skrev: