Rabbithole Rabbithole skrev:
Bra stereo är väl en självklarhet 🫣
Har haft det sedan tidigt 80-tal men idag blir det inte bättre trots hörapparat.😂 med B&W.
Även hemma med B&W högtalare.

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
A AndersS skrev:
Har haft det sedan tidigt 80-tal men idag blir det inte bättre trots hörapparat.😂 med B&W.
Även hemma med B&W högtalare.
B&W var väl en lågpris stormarknad på 80 talet 😉

Firmabilen slår om till 21.000 mil i morgon, skrev till chefen och frågade om det inte var dax att byta.
Läser man runt på sidorna om Transit har den långt ifrån en hållbar motor, med många och dyra problem, även om min bil gått helt felfritt.
Har flera resor upp till Lappland under hösten, kan ju vara skönt om man kommer hem oxå.

Isakare Isakare skrev:
B&W var väl en lågpris stormarknad på 80 talet 😉
Sitter Alpine i RAMen, de var väl ett postordermärke på 80-talet. Den pumpar på bra och ägare av nyare verkar tycka att Alpines låter bättre än nya 19 högtalarssystemet från harman/kardon i gen 5 med 10" bas i bakväggen

1788470261931.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

https://www.harmankardon.com/ram.html

Tokslut Tokslut skrev:
Sitter Alpine i RAMen, de var väl ett postordermärke på 80-talet. Den pumpar på bra och ägare av nyare verkar tycka att Alpines låter bättre än nya 19 högtalarssystemet från harman/kardon i gen 5 med 10" bas i bakväggen

[bild]
[länk]
Nja, det vet jag inte, vad jag minns var Alpine bra grejer redan då, nått en annan inte hade råd att köpa och fick hålla sig med en Clarion 662 och tillhörande booster.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.