@nino Kommer den fungerar utan att köpa uppdatera licensen om 2år?

Jag har kikat lite efter en bra efter att kliman betett sig udda i RAMen.

Men denna gången hoppade jag över scan tool köp och köpte en Humidity sensor / fuktmätarsensor på måfå och provade då symtomen var liknande som sist den gick sönder 2019. Jag hade "tur" att det var så, men känner att det är dags att skaffa ett bra diagnos instrument. Men det är ju en Jänkare så då kan jag nog inte bara ta en "halvbillig" typ Icarsoft cr Max som jag tänkt. Hört från en jänkeägare att tex. Autel MaxiCOM MK808BT PRO ska vara mycket bättre, men den är ju också en såndär som kostar varje år om man har nya bilar. + Kostar det "dubbla" mot en Icarsoft cr MAX...

Men fungerar de utan att ha färsk licens så är det väl hanterbart om man behöver uppdatera den var 5-10e år vid bilbyte då jag nog aldrig kommer köpa ny bil igen...

Autel MaxiCOM MK808BT PRO kostar €89 för 1års uppdatering, köp av verktyget ligger på 6.200kr nu på Amazon.se

https://www.amazon.se/Autel-MaxiCOM-MK808BT-Dubbelriktad-Systemdiagnos/dp/B07PQSDRQV

Smartaste valet om man har en stellantis bil är tydligen AlfaOBD med Andriod surfplatta eller pc.

Har varken bärbar pc (som får vara uppkopplad mot nätet) eller Andriod surplatta/telefon, så den kostnaden får man ta innan man kan tanka ner appen isf.

Slutsvamlat för stunden

Som jag har fattat det så ska det fungera precis som vanligt, bara att man inte har det senaste
Sen kan man ju köpa en licens om man byter bil / köper ganska nytt för ett år och uppdatera då

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.