1 203 406 läst ·
17 139 svar
1203k läst
17,1k svar
Allt om bilen
Du menar att Volvo 740 är en tyngre bil, ca 1300-1400kg är idag en småbil nästan. Du måste verkligen förklara vad du vill med din argumentering för jag förstår inte. En vanlig Tesla väger över 2000kg...K karlmb skrev:20 års utveckling upphäver inte naturlagarna.
En tyngre och längre bil har en fördel som man måste jobba hårt för att kompensera för.
Och även om testet vi ser mot Modus ser övertygande ut vet alla som håller på med passiv säkerhet att det finns många, många fler aspekter när man jämför 2 modeller så här.
Är det viktigt för dig att påpeka att en gammal Volvo är lättare än en ny?RoTe skrev:
Gällde inte diskussionen stora bilar vs småbilar?
Om du inte vet öht vad en Modus är så känns det verkligen som att du kan gå och göra ngt annat.
Har du tvättat rutan på nån mack nyligen? Gjorde det en gång med en sån där skrapa i hink som nästan förstörde vindrutan. Oklart vad dom hade i den, folk sa glykol men jag vet inte.MalZon skrev:
Biltemas färdigblandade, även Kemetyls, för -18 funkar utmärkt. Åker 8 mil om dagen på saltstänkt E4/E20.
Torka av era torkarblad emellanåt, varje tankning t ex, det bildas smetig beläggning på gummit som gör att allt bara smetas runt. En ”tub” med grovrengöringsdukar är en bra grej. Men vanligt torkpapper på macken funkar också, man får gno lite mer bara.
Torka av era torkarblad emellanåt, varje tankning t ex, det bildas smetig beläggning på gummit som gör att allt bara smetas runt. En ”tub” med grovrengöringsdukar är en bra grej. Men vanligt torkpapper på macken funkar också, man får gno lite mer bara.
Jag har funderat på att prova produkt för att förhoppningsvis få till det bättre, har inget stort problem men mörkt och motljus vill man ju ha så bra sikt som möjligt.MalZon skrev:
Någon som provat tex.?
https://www.autodude.se/sv/produkt/spolarvatska_med_avrinning_king_carthur_pure_clarity