Bordsdekorationen klar, får väl plocka bort den sen innan gästerna kommer.
Katt ligger på dukat matbord med röd tallrik, bestick och ljus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
  • Haha
  • Wow
Lintto1 och 16 till
  • Laddar…
Mikael_L
Ahhh, en cirkel, det måste vara min plats.
I mittpunkten!

• Gilla
Snigla och 3 till
  • Laddar…
K
En svartvit katt ligger avslappnat på en grå soffa bredvid en färgglad filt och leopardmönstrad tyg.
Skapa konto

Här ligger han...❤️

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 6 till
  • Laddar…
Och här ligger hon…
Katt ligger ihopkrupen på en filt med tassmönster.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 10 till
  • Laddar…
Å här ligger dom ❤️
Fluffiga katter ligger tätt ihop på en grå soffa, ser avslappnade och trygga ut.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Lintto1 och 15 till
  • Laddar…
When in Dalarna..
Ljus kattunge vilar på en fönsterbräda bredvid en svart dalahäst och en grön växt.
Skapa konto

Behöver man vila så vilar man. 😻
En fluffig kattunge sover på en grå filt i en soffa.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Lintto1 och 14 till
  • Laddar…
J JohanLun skrev:
Bra! Jag har just beställt, vad jag -tror- är samma manick fast på aliexpress... Tror den kostade runt 500 spänn där. Jag tänker ju som sagt att katten får ha denna när vi är på resa och han inte FÅR gå ut själv, men om han smiter ut så ska vi ha en chans att hitta igen honom... Att köra enbart SMS för att slå på real-time tracking när behov finns och man grovt ringat in katten räcker nog bra. Min oro är ju att om han kommer ut där han inte hittar och blir skrämd så hittar han inte tillbaka.
Trots GPRS off så syncar den varje timme faktiskt vilket är bra. Du får historiken då utan att det drar massor batteri. Jag hade missat detta. Jag trodde det var pga att jag skickade sms till den. Men så är inte fallet.

• Gilla
Sona2012 och 2 till
  • Laddar…
J
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Trots GPRS off så syncar den varje timme faktiskt vilket är bra. Du får historiken då utan att det drar massor batteri. Jag hade missat detta. Jag trodde det var pga att jag skickade sms till den. Men så är inte fallet.
Det låter ju lovande!

Ja, det bör vara den jag beställt, jag valde 4g när jag beställde. Sen har jag misslyckats nån gång på aliexpress och på nåt jäkla vänster beställt FEL grej när de har en sån där sida man kan välja flera varianter... Tror det var en PiZero utan WiFi jag fick typ 5st av, när jag ville ha EN med WiFi...

https://www.aliexpress.com/item/1005005834177155.html?

Edit; Den verkar redan anlänt i Sverige, på 7 dagar. Tracking säger att det ska ta 7 till för vem-det-nu är att leverera sista biten... Förut tog aliexpress månader, nu kan man ibland få saker på några dagar...

• Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
K
Svartvit katt sover vid en kudde.
Skapa konto

Så här somnade Hampus i natt, jämte kudden ❤️

• Gilla
Sona2012 och 5 till
  • Laddar…
J
J JohanLun skrev:
Det låter ju lovande!

Ja, det bör vara den jag beställt, jag valde 4g när jag beställde. Sen har jag misslyckats nån gång på aliexpress och på nåt jäkla vänster beställt FEL grej när de har en sån där sida man kan välja flera varianter... Tror det var en PiZero utan WiFi jag fick typ 5st av, när jag ville ha EN med WiFi...

[länk]

Edit; Den verkar redan anlänt i Sverige, på 7 dagar. Tracking säger att det ska ta 7 till för vem-det-nu är att leverera sista biten... Förut tog aliexpress månader, nu kan man ibland få saker på några dagar...
Den kom idag, så 8-9 dagar från beställning tror jag. Det är en Pro 4g. Har inget SIM kort, får fundera på vad köpa. Datakort brukar vara svåra få tag på till bra pris...

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Mikael_L
J JohanLun skrev:
Den kom idag, så 8-9 dagar från beställning tror jag. Det är en Pro 4g. Har inget SIM kort, får fundera på vad köpa. Datakort brukar vara svåra få tag på till bra pris...
Jag kör telenor 2 år 5 gb och 1000 sms för 425

Kommer räcka hela två åren garantera om du slår av GPRS och sätter syncen till varje timme..jag kör även att den går ner i viloläge om katten inte rör på sig.

Användargränssnitt för inställningar med alternativ för överhastighetslarm, tidszon, GPS-arbetsläge och energisparfunktioner.
Skapa konto

Redigerat:
  • Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
Maui, 4 mån idag. ❤️
En sovande fluffig kattunge på en soffa bredvid en vattenflaska.
Skapa konto

Blir gärna tvättad av brorsan, tränar på att hoppa mellan köksbord och bänkar, duktig på att hjälpa till med både tvätt, bäddning och rengöring av kattlådorna.
Blir överlycklig när vi vaknar på mornarna och har svårt att bestämma vem han ska gosa med. 😻

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 13 till
  • Laddar…
Mikael_L
FredrikR FredrikR skrev:
Blir gärna tvättad av brorsan
Har dom samma mamma?
Eller är det bara att ni kallar dom så...

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Har dom samma mamma?
Eller är det bara att ni kallar dom så...
Olika mammor/uppfödare.
"Bröder" här hemma. 😻

• Gilla
Kakelugnen566 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.