FredrikR FredrikR skrev:
Bärtsson, 8år idag. 🎂🐟🎁🐁🎈
[bild]
Här var han dock lite yngre. 😻
Grattis! Kul bild!

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
K
Svartvit katt sover ihopkrupen på en säng med blå handdukar och rosa kuddar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

I natt vill Hampus sova inne, och det får han så klart! ❤️
Svartvit katt dricker vatten ur en rosa mugg i ett handfat.
Skapa konto

Trodde att han ville ut efter mat och vatten..❤️

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 6 till
  • Laddar…
En avslappnad Maui.😻
En avslappnad katt ligger i en famn på en beige tröja, med tassarna utsträckta och ögonen slutna.
Skapa konto

Låg mellan oss när vi åt och när han blev upplyft i famnen kopplade han av ytterligare. ❤️
Så mysig och närhetssökande liten go kille.

• Älska
  • Gilla
Sona2012 och 20 till
  • Laddar…
Säg HEJ! till publiken😉😻

• Älska
  • Haha
Maria T och 1 till
  • Laddar…
J
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Vi har bott fyra dagar i Bromma nu och tycker den fungerar över förväntan. Laddade i lördags innan vi flyttade nu nere på 65 procent och då har vi fått slå på live tracking en gång för att hitta honom
Bra! Jag har just beställt, vad jag -tror- är samma manick fast på aliexpress... Tror den kostade runt 500 spänn där. Jag tänker ju som sagt att katten får ha denna när vi är på resa och han inte FÅR gå ut själv, men om han smiter ut så ska vi ha en chans att hitta igen honom... Att köra enbart SMS för att slå på real-time tracking när behov finns och man grovt ringat in katten räcker nog bra. Min oro är ju att om han kommer ut där han inte hittar och blir skrämd så hittar han inte tillbaka.

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
J JohanLun skrev:
Bra! Jag har just beställt, vad jag -tror- är samma manick fast på aliexpress... Tror den kostade runt 500 spänn där. Jag tänker ju som sagt att katten får ha denna när vi är på resa och han inte FÅR gå ut själv, men om han smiter ut så ska vi ha en chans att hitta igen honom... Att köra enbart SMS för att slå på real-time tracking när behov finns och man grovt ringat in katten räcker nog bra. Min oro är ju att om han kommer ut där han inte hittar och blir skrämd så hittar han inte tillbaka.
Hoppas det är TK 911 pro 4g du köpt? För den andra har 2G som inte funkar i sverige längre. :D

Satsuki
Vit katt ligger på en matta i solen utomhus, på ett bord med trädgårdsbakgrund och växthus synligt i hörnet.
Skapa konto

Gäller att passa på när matte städar och det ligger en matta mitt i solen ☀️
Kairo njuter i fulla drag 😎

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 22 till
  • Laddar…
Satsuki Satsuki skrev:
[bild]
Gäller att passa på när matte städar och det ligger en matta mitt i solen ☀️
Kairo njuter i fulla drag 😎
Wow, vilken patriot! Heja Sverige
Är det normalt för den rasen att ha ett blått och ett gult öga? Jättesnyggt!

4774
FredrikR FredrikR skrev:
Bärtsson, 8år idag. 🎂🐟🎁🐁🎈
[bild]
Här var han dock lite yngre. 😻
0h Förlåt 🥰, men Stort Grattis i efterskott 🎉

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Satsuki
S SusoDus skrev:
Wow, vilken patriot! Heja Sverige
Är det normalt för den rasen att ha ett blått och ett gult öga? Jättesnyggt!
🙏🏻
Vi har inte en aning om han är någon speciell ras, han flyttade hem till oss när han var 4 år… Hans bror är vanlig tabby. Men han är åt det större hållet så det kan absolut finnas Maine coon eller Norsk skogkatt i bakgrunden, trots att han är korthårig.

Så vitt jag kunnat läsa mig till är det vanligast med heterokromi hos vita katter (oavsett härstamning) och är vanligare hos raskatter i raser där vitt (helvitt eller kombinerat) pälsfärg förekommer ofta jämfört med raser som sällan eller aldrig har vit pälsfärg.

Redigerat:
  • Gilla
SusoDus och 2 till
  • Laddar…
#mauiwashere
En vit katt sitter ovanpå en köksfläkt i ett modernt kök med vita väggar och skåp.
Skapa konto
En köksbänk med en vit hjärtformad ljusstake, en kaffemaskin, och en Sodastream vid ett fönster.
Skapa konto

Tur han är väldigt söt..😻

• Gilla
  • Älska
  • Haha
  • Wow
Sona2012 och 8 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
#mauiwashere
[bild][bild]

Tur han är väldigt söt..😻
Det är vad kattungar lever på, sötheten😊

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Mina små kissar kom in med en blåmes i morse. Trots att de bara har tillgång till inglasat uterum där jag satt ramar med hönsnät vid takfoten. Den stackars fågeln måste ha ansträngt sig rejält för att ta sig in!

Dammsugning på schemat

• Fjädrar från en blåmes ligger spridda på ett trägolv.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Wow
  • Ledsen
Sona2012 och 4 till
  • Laddar…
Ett tips om kattmat till skapligt pris. Jag fick ett mail från https://www.zooplus.se/ om 15 procents rabatt på Royal Canin kattmat. Beställde 10 kg av Royal Canin Sterilised 37 för totalt 765:15 med hemleverans. Några exempel på vad övriga tar utan speciella rabatter:
Även utan personlig 15-procents rabatt verkar alla få 10 procent på Zooplus, vilket ger ett pris 809:10, vilket även det är konkurrenskraftigt.

• Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
Två katter som ligger på rygg på en lila filt, en svart och en vitgrå, med tassarna upp i en avslappnad pose.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 14 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.