1 301 820 läst ·
14 590 svar
1302k läst
14,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Var hos veterinären nu på morgonen Alice och jag. Vilket resulterade i att veterinären inledningsvis körde in nålen i mig istället för Alice. Okay! Det var Alice som ryckte till precis innan när jag höll i henne, så därav olyckan☠️
Annars så var väderna bra på henne, men vet inte hur det är med gubben? Jag frågade om de kommer att dubbelfakturera nu när det blev två stick, men hon sade att det var lugnt och jag behövde inte vara orolig för det. Men visst kunde jag väl ändå få ett liknande bandage som Alice ändå. Fast det är ju skillnad på katt👑 och fä🐜
Annars så var väderna bra på henne, men vet inte hur det är med gubben? Jag frågade om de kommer att dubbelfakturera nu när det blev två stick, men hon sade att det var lugnt och jag behövde inte vara orolig för det. Men visst kunde jag väl ändå få ett liknande bandage som Alice ändå. Fast det är ju skillnad på katt👑 och fä🐜
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Hampus kollar snöfallet
Det började snöa i natt runt 00 och sen har det i stort sett fortsatt 🌨️☃️
Han ville ut efter fönstertitten, men ångrade sig efter ngra minuter och gick och la sig istället..😀 🐈⬛ ❤️
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Hampus har hittat en ny favoritplats, växten i förgrunden har fått flytta på sig
Logga in
Skapa konto
Hamp har mest varit inne i dag,
det har snöat 25-30 cm