Snigla Snigla skrev:
Jag brukar kalla Nisse en elegant herre i sina bästa år :p när jag pratar med honom... (har aldrig träffat på nån katt som har så "sminkade" ögon som han har.. ) och precis som andra katter.. så vet han hur han ska flirta med dem när han vill smöra... 🐈‍⬛❤️
Vacker och VÄRDIG utan att bli stroppig.😊
Ser på världen med ett inneboende upphöjt självklart lugn,😻
vet sitt värde men väntar utan att högljutt propsa.🤩😁
Kramgo och kelig mitt i sin värdighet.😸
En riktig personlighet.😍
Så ser jag på Nisse.❤️
Förstår verkligen att du smälter när dom ögonen ser på dig!🥰😇🫶

• Gilla
  • Älska
Snigla och 2 till
  • Laddar…
4774
Stefan N Stefan N skrev:
Vintertid sa Bamse.
[bild]
Bästa bilden någonsin 😀

• Gilla
Stefan N
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Bästa bilden någonsin 😀
Verkligen en helt fantastisk bild!!!😍❤️🥰🫶
Den kunde nog vinna någon tävling!🤩❤️😘

• Gilla
Sona2012 och 2 till
  • Laddar…
K Kakelugnen566 skrev:
[bild]
Nu sover vi! 🐈‍⬛ ❤️
Vi? 🤔
Var är du då?😂
Eller pratar du ett kungligt Vi?😅😉😁

• Gilla
Kakelugnen566 och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Så är det och det tar jag. 😉
Rasmus var inte intresserad av kött, köttfärs var ok
Maui däremot. 😂❤️
Det är absolut hjärtevärmande att se hur Bärt inte bara
accepterar Maui utan rent av välkomnar honom i sitt hem!❤️❤️

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 5 till
  • Laddar…
D dicliff skrev:
Det är absolut hjärtevärmande att se hur Bärt inte bara
accepterar Maui utan rent av välkomnar honom i sitt hem!❤️❤️
Visst är det. 😻❤️😻
Två katter sitter vid ett fönster och tittar utåt. Ljuset i rummet är rött och en trä- eller landskapsvy skymtas utanför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vaknade av en kurrande Maui imorse, han låg på fruns mage och spann strax innan klockan ringde. 😍
Sämre uppvaknanden kan man ha.

Ibland glömmer man dra in paddlarna innan man somnar, eller så vill han helt enkelt bara sova på mage. 😂
En fluffig katt ligger utsträckt på en säng med ryggen uppåt, tassarna sträckta rakt bakåt och svansen liggande längs kroppen.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 16 till
  • Laddar…
K
En svartvit katt ligger och vilar på en fåtölj, täckt av en röd jacka.
Skapa konto

Jackan låg inte still...😉

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Sona2012 och 8 till
  • Laddar…
Sovdags för oss. Den här tråden engagerar mig mer än andra, effektpris spelar inte så stor roll i katters liv. Utebur, badrum och kök kan också vänta. Just nu är allt ok.

• Brunrandig katt ligger på en säng och håller en människa i handen med tassen.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
Sona2012 och 11 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Visst är det. 😻❤️😻
[bild]

Vaknade av en kurrande Maui imorse, han låg på fruns mage och spann strax innan klockan ringde. 😍
Sämre uppvaknanden kan man ha.

Ibland glömmer man dra in paddlarna innan man somnar, eller så vill han helt enkelt bara sova på mage. 😂
[bild]
Dom där baktassarna vill man ju bara pussa på!❤️😆🥰

• Gilla
  • Älska
4774 och 2 till
  • Laddar…
J
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Fungerade sådär i källaren. Den svarar på sms kommandon men skickar inga koordinater varken GPS eller från mobilmast
Har du testat nåt mer med GPSen?

Funderar att köpa en sån där nämligen...

J JohanLun skrev:
Har du testat nåt mer med GPSen?

Funderar att köpa en sån där nämligen...
Inte sedan han kom hem sönderbiten kommer börja köra den ingen i Bromma. Men den fungerar hyffsat.
Men man måste köra på SMS för att batteritiden ska bli acceptabel. Med GPRS på håller den bara några timmar.

J
Inte sedan han kom hem sönderbiten kommer börja köra den ingen i Bromma. Men den fungerar hyffsat.
Men man måste köra på SMS för att batteritiden ska bli acceptabel. Med GPRS på håller den bara några timmar.
Jag vill ha en backup om vi tar med katten i bilen eller till något okänt ställe, så det är om han smiter. Inte för att följa hela tiden. Men frågan är om man ska välja en annan modell? Vill helst slippa abonnemang då den kommer användas några veckor om året. Hemma funkar en airtag good enough.

Med GPRS på håller den bara några timmar.
Låter ju helt oanvändbart. Har du fått ett måndagsexemplar eller säljer de något med en funktion som i praktiken inte kan användas?

J JohanLun skrev:
Jag vill ha en backup om vi tar med katten i bilen eller till något okänt ställe, så det är om han smiter. Inte för att följa hela tiden. Men frågan är om man ska välja en annan modell? Vill helst slippa abonnemang då den kommer användas några veckor om året. Hemma funkar en airtag good enough.
Tycker alla verkar ha problem med batteriet om man läser reviews. Med GPRS av så håller den minst en vecka utan laddnig. Skicka ett SMS får får du tillbaka var katten befinner sig.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.