P
Kanske är nåt man ske be dem att ändra. Jag trycker jämt fel

P
P Peter_K skrev:
Kanske är nåt man ske be dem att ändra. Jag trycker jämt fel
Jag har försökt förklara för dom att det är ett problem på fjärr, app och på knappsatsen med dom icke informativa symbolerna. Men dom verkade inte förstå problemet. Bra om fler klagar.

Har egentligen inga problem med symbolerna, öppen cirkel / sluten cirkel.
Fast det är för svårt att se tycker jag o även flera kunder. Borde vara grymt enkelt att iaf förtydliga symbolerna i app'en

P
Nej jag förstår också symbolerna men i starkt ljus och utan läsglasögon är det inte helt enkelt att se skillnad på dem.

P
Jag satte en central på ett bygge och tror inte någon av hantverkarna lyckades förstå symbolerna. Dom ville ha ”gubbe i hus” och ”gubbe utanför hus” eller öppet och stängt hänglås. Till slut tröttnade jag och målade rött och grönt i symbolerna på fjärrkontrollerna... inte så vackert men tydligt.

• Gilla
Erik Hellgren och 1 till
  • Laddar…
Hur gör ni för att stänga av PIN koden? Alla mina enheter som jag kan koppla in den i har nano sim och basenheten kräver micro sim. Köpte ett Halebop kort som jag aldrig fick att funka. Det kortet fastnade i basenheten efter att jag hade tryckt ut nano sim och sedan satt tillbaka i micro ramen. Fick skruva isär precis hela basenheten för att kunna pilla ut simet. Inte alls sugen på att göra om hela denna procedur när jag skall köpa ett Comviq kort.

K Kristoffer Pehrson skrev:
Hur gör ni för att stänga av PIN koden? Alla mina enheter som jag kan koppla in den i har nano sim och basenheten kräver micro sim. Köpte ett Halebop kort som jag aldrig fick att funka. Det kortet fastnade i basenheten efter att jag hade tryckt ut nano sim och sedan satt tillbaka i micro ramen. Fick skruva isär precis hela basenheten för att kunna pilla ut simet. Inte alls sugen på att göra om hela denna procedur när jag skall köpa ett Comviq kort.
Går väl göra i en telefon?

K Kristoffer Pehrson skrev:
Tror inte mitt Comviqkort hade simkod aktiverat.

P
Ingen pinkod på mitt Comviq kort heller.

Några kommande produkter presenteras på Ajax YouTube-kanal idag...

• Gilla
Stringfellow Hawke och 1 till
  • Laddar…
X xxsenx skrev:
Några kommande produkter presenteras på Ajax YouTube-kanal idag...

[media]
Hoppas "Socket" blir prisvärd, verkligen efterlängtad!

Gäller o ligga på Solar så att de tar in prylarna så snart de släpps.

Doorprotect+, socket och ute-IR är grymt efterfrågat.

P
Vet du varför dom inte tar in doorprotect+ ?
Irriterande att den verkar finnas men Solar inte behagar att ta hem den.

K
kodrod skrev:
Vet du varför dom inte tar in doorprotect+ ?
Irriterande att den verkar finnas men Solar inte behagar att ta hem den.
Känns som inköpsansvarig "missat" att den finns att beställa.

Kan man på Combiprotect ställa in så att bara glaskrossen är aktiverad och piren avstängd? Tänkte som skalskydd nattetid, vill inte ha piren igång då, så man kan röra sig fritt inne i huset.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.