755 352 läst ·
2 921 svar
755k läst
2,9k svar
Ajax alarm systems
Elektroniktokig
· Åkersberga
· 458 inlägg
Har egentligen inga problem med symbolerna, öppen cirkel / sluten cirkel.
Fast det är för svårt att se tycker jag o även flera kunder. Borde vara grymt enkelt att iaf förtydliga symbolerna i app'en
Fast det är för svårt att se tycker jag o även flera kunder. Borde vara grymt enkelt att iaf förtydliga symbolerna i app'en
Jag satte en central på ett bygge och tror inte någon av hantverkarna lyckades förstå symbolerna. Dom ville ha ”gubbe i hus” och ”gubbe utanför hus” eller öppet och stängt hänglås. Till slut tröttnade jag och målade rött och grönt i symbolerna på fjärrkontrollerna... inte så vackert men tydligt.
Hur gör ni för att stänga av PIN koden? Alla mina enheter som jag kan koppla in den i har nano sim och basenheten kräver micro sim. Köpte ett Halebop kort som jag aldrig fick att funka. Det kortet fastnade i basenheten efter att jag hade tryckt ut nano sim och sedan satt tillbaka i micro ramen. Fick skruva isär precis hela basenheten för att kunna pilla ut simet. Inte alls sugen på att göra om hela denna procedur när jag skall köpa ett Comviq kort.
Husägare
· Västernorrland
· 2 532 inlägg
Går väl göra i en telefon?K Kristoffer Pehrson skrev:Hur gör ni för att stänga av PIN koden? Alla mina enheter som jag kan koppla in den i har nano sim och basenheten kräver micro sim. Köpte ett Halebop kort som jag aldrig fick att funka. Det kortet fastnade i basenheten efter att jag hade tryckt ut nano sim och sedan satt tillbaka i micro ramen. Fick skruva isär precis hela basenheten för att kunna pilla ut simet. Inte alls sugen på att göra om hela denna procedur när jag skall köpa ett Comviq kort.
Tror inte mitt Comviqkort hade simkod aktiverat.K Kristoffer Pehrson skrev:Hur gör ni för att stänga av PIN koden? Alla mina enheter som jag kan koppla in den i har nano sim och basenheten kräver micro sim. Köpte ett Halebop kort som jag aldrig fick att funka. Det kortet fastnade i basenheten efter att jag hade tryckt ut nano sim och sedan satt tillbaka i micro ramen. Fick skruva isär precis hela basenheten för att kunna pilla ut simet. Inte alls sugen på att göra om hela denna procedur när jag skall köpa ett Comviq kort.
Medlem
· Stockholm
· 1 397 inlägg
Elektroniktokig
· Åkersberga
· 458 inlägg
Gäller o ligga på Solar så att de tar in prylarna så snart de släpps.
Doorprotect+, socket och ute-IR är grymt efterfrågat.
Doorprotect+, socket och ute-IR är grymt efterfrågat.
Kan man på Combiprotect ställa in så att bara glaskrossen är aktiverad och piren avstängd? Tänkte som skalskydd nattetid, vill inte ha piren igång då, så man kan röra sig fritt inne i huset.