FredrikR #31 Håll till höger...!! · Dalarna · 28 520 inlägg 7 dec 2008 12:20 FredrikR Håll till höger...!! Dalarna 28 520 inlägg 7 dec 2008 12:20 #31 Blev en markant förbättring när vi flyttade från lghtn med analogt Comhem till hus med Boxer (digitalt). Håller med dom som säger att man (nog) inte kan köpa för stor tv, om man nu inte har extremt trångt hemma.
Blev en markant förbättring när vi flyttade från lghtn med analogt Comhem till hus med Boxer (digitalt). Håller med dom som säger att man (nog) inte kan köpa för stor tv, om man nu inte har extremt trångt hemma.