Trollpolka skrev:
Jag har kunnat ignorera dessa 2 blå egentligen och kopplat som vanligt.
Vad betyder det?

• Gilla
AndersMalmgren och 2 till
  • Laddar…
Ja? Vad menas med ”koppla som vanligt” 😳
Ser ut som ett redigt skatbo av kabel iaf.

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Düsseldorff
Alfredo Alfredo skrev:
Vad betyder det?
Hahahahaha hela tråden var egentligen helt meningslös eftersom det gick att "koppla som vanligt"! 😂😂😂

• Haha
  • Gilla
MultiMan och 3 till
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Hahahahaha hela tråden var egentligen helt meningslös eftersom det gick att "koppla som vanligt"! 😂😂😂
Fast hur kopplar man med ignorerade trådar? 🤔

• Gilla
Festlund och 1 till
  • Laddar…
Düsseldorff
Alfredo Alfredo skrev:
Oklart.

P
F Festlund skrev:
Ja? Vad menas med ”koppla som vanligt” 😳
Ser ut som ett redigt skatbo av kabel iaf.
Tänk att jag misstänkte detta klagomål. Kablarna ska förkortas. Det viktiga här var att få igång belysningen. Förstår du

Düsseldorff
Trollpolka skrev:
Tänk att jag misstänkte detta klagomål. Kablarna ska förkortas. Det viktiga här var att få igång belysningen. Förstår du
Du låter arg? Det är ju en jättekonstig reaktion i en tråd som du själv har startat för att du behövde hjälp. När sen lampan lyser är det väl rimligt att de som försökte hjälpa till får veta hur du löste problemet? Visa lite respekt för helvete!

• Gilla
MultiMan och 3 till
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Du har inte fattat detta tydligen. Ingen ide att förklara. Vissa vill vara så vktiga

P
Du låter arg? Det är ju en jättekonstig reaktion i en tråd som du själv har startat för att du behövde hjälp. När sen lampan lyser är det väl rimligt att de som försökte hjälpa till får veta hur du löste problemet? Visa lite respekt för helvete!
Varför reagerar du som du gör. Jag fick ju hjälp som jag tackade för.

Düsseldorff
Trollpolka skrev:
Varför reagerar du som du gör. Jag fick ju hjälp som jag tackade för.
För att du är otrevlig mot folk som du har bett om hjälp från. Det är ouppfostrat och otrevligt.

• Gilla
Skandiamannen och 1 till
  • Laddar…
För att du är otrevlig mot folk som du har bett om hjälp från. Det är ouppfostrat och otrevligt.
Jag tycker inte TS varit otrevlig. Däremot tycker jag att du var det. Det går utmärkt att tolka TS inlägg #75 rätt om man har läst hela tråden.

• Gilla
Dilato
  • Laddar…
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Jag tycker inte TS varit otrevlig. Däremot tycker jag att du var det. Det går utmärkt att tolka TS inlägg #75 rätt om man har läst hela tråden.
Men visst är det märkligt att om den av TS visade takkontakten satt där från början, rätt inkopplad på dom två sladdar som finns, att säkringen gick när lampan kopplas in???

Nu när det är ( om jag fattat rätt) kopplat precis likadant, så fungerar det??!

• Gilla
MultiMan
  • Laddar…
Ja, TS är inte speciellt insatt i hur man ansluter en armatur och hur man ska tolka färger. Det är därför han startar en tråd om det...

Jamen, vad var felet???

• Gilla
MultiMan och 2 till
  • Laddar…
Düsseldorff
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Jag håller inte med dig alls. Å andra sidan gör jag sällan det, även om jag väljer att hålla det för mig själv.

• Gilla
Festlund
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.