Väntar på nybygge men "hyr" nu en gammalt hus på 110 kvm/2 vån med elpatron till gammal panna i slutet system och separat VVB. Slarvar med halvfulla diskmaskiner, har det varmt å gott å massa roliga elprylar ständigt igång. Tänkte jag kunde glädja någon med följande siffra:

Har lyckats snitta 4200 kWh per månad sedan i september.

/glad elkonsument :)
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.