Väntar på nybygge men "hyr" nu en gammalt hus på 110 kvm/2 vån med elpatron till gammal panna i slutet system och separat VVB. Slarvar med halvfulla diskmaskiner, har det varmt å gott å massa roliga elprylar ständigt igång. Tänkte jag kunde glädja någon med följande siffra:
Har lyckats snitta 4200 kWh per månad sedan i september.
/glad elkonsument
